Kategoria:Komunikacja w Handlu
Typ:Zaoczne
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili m.in.:
* planować efektywne negocjacje
* zrozumieć i kontrolować fundamentalne międzyludzkie aspekty procesu negocjacyjnego
* rozumieć jak wzmacniać swoją pozycję negocjacyjną i poznawać słabe strony partnera
*...
Kategoria:Komunikacja w Handlu
Typ:Zaoczne
Po zakończeniu kursu jego uczestnicy będą potrafili:
* efektywnie planować i organizować pracę
* rozpoznawać potrzeby klienta
* prezentować produkty oraz przedstawiać korzyści wynikające z ich nabycia
* pokonywać zastrzeżenia i opory klienta
* skuteczniej „zamykać”...
Kategoria:Komunikacja w Handlu
Typ:Zaoczne
Celem szkolenia jest usprawnienie komunikacji poprzez przezwyciężenie indywidualnych problemów i barier w komunikowaniu się ze współpracownikami i podwładnymi. Moduł-Rozwój Zasobów Ludzkich Efektywne komunikowanie się Program szkolenia * Analiza własnych,...
Kategoria:Komunikacja w Handlu
Typ:Zaoczne
Po szkoleniu uczestnicy - -będą:
* umieli dobrze się zaprezentować i mieć z tego satysfakcję
* mocniej wierzyli w siebie i swoje możliwości
* znali własny styl prezentowania się przed innymi i oddziaływania na otoczenie
* stosowali proste techniki podnoszące...
Kategoria:Komunikacja w Handlu
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Zapoznanie uczestników z metodami i technikami negocjacji handlowych oraz spowodowanie - poprzez intensywny trening, - by umiejętnie się nimi posługiwali.
CZAS TRWANIA
Dwa dni RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Rola motywacji w negocjacjach handlowych....