Szkolenie-Techniki sprzedaży - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Szkolenie-Techniki sprzedaży - Zaoczne - Szczecin - Zachodniopomorskie

  • Cele
    Po zakończeniu kursu jego uczestnicy będą potrafili: * efektywnie planować i organizować pracę * rozpoznawać potrzeby klienta * prezentować produkty oraz przedstawiać korzyści wynikające z ich nabycia * pokonywać zastrzeżenia i opory klienta * skuteczniej „zamykać” sprzedaż * budować pozytywne i trwałe relacje z klientem
  • Profil słuchacza / wymogi
    Pracownicy zajmujący się sprzedażą i osoby zarządzające pracą tych osób.
  • Szczegółowe informacje
    Moduł-Sprzedaż i Marketing
    Techniki sprzedaży


    Program szkolenia

    * Organizacja pracy handlowca
    * Poszukiwanie klientów i inicjowanie spotkań
    * Budowanie pozytywnych relacji z klientem
    -pierwsze wrażenie
    -umiejętności komunikacji
    * Ujawnianie potrzeb klienta
    * Prezentacja zalet produktu w kategoriach korzyści dla klienta
    * Przezwyciężanie zastrzeżeń klienta
    * Wspomaganie klienta w podejmowaniu decyzji kupna i zamykanie procesu sprzedaży
    * Reklamacje i skargi klientów


    Szkolenia prowadzone są w formie warsztatów, przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, takich jak: gry symulacyjne, odgrywanie ról, analizy przypadków, dyskusje, itp. Taka forma pozwala uczestnikom na zdobycie praktycznych umiejętności zawodowych, które będą potrafili zastosować w swojej codziennej pracy.

Inne informacje związane z komunikacja w handlu

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |