Home > Podyplomowe > Komunikacja > Zaoczne > Kraków > STUDIA PODYPLOMOWE - ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ MEDIÓW I KOMUNIKACJA - Kraków - Małopolskie

STUDIA PODYPLOMOWE - ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ MEDIÓW I KOMUNIKACJA - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem KRAKOWSKA SZKOŁA BIZNESU

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły STUDIA PODYPLOMOWE - ZARZĄDZANIE ORGANIZACJĄ MEDIÓW I KOMUNIKACJA - Zaoczne - Kraków - Małopolskie

  • Cele
    Studia podyplomowe mają na celu orientację w ogólnej sytuacji mediów i przygotowanie do zarządzania w mediach oraz umiejętność odnalezienia się osobistego w kontaktach z reporterami i dziennikarzami.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Studia te są ofertą dla managerów mediów, którzy mają przygotowanie ekonomiczne, ale brak im doświadczenia medialnego. Są także doskonałą bazą dla osób publicznych, które są "narażone" na kontakty z mediami.Ze względu całościowe ujęcie problematyki mediów, studia dają też możliwość poszerzenia swojego wykształcenia pedagogicznego o przestrzeń mediów.
  • Szczegółowe informacje
    Program studiów (liczba godzin: 201) :
     
    I Rynek
    1.     Zarys historii mediów
    2.     Telekomunikacja na tle makroekonomicznym (świat i polska)
    3.     Sytuacja na polskim rynku mediów
    4.     Organy regulacyjne na świecie i w Polsce
    5.     Polska radiofonia i telewizja publiczna
    6.     Misja i edukacja w mediach
    7.     Perspektywy rozwoju mediów w Polsce (m.in. cyfryzacja)
     
    II Zarządzanie
    8.      Zarządzanie w mediach
    9.      Planowanie pracy w redakcji
    10.    Sponsoring, umowa barterowa
    11.    Drogi i bezdroża reklamy
    12.    Opinia, Oglądalność, sondaże
    13.    Etyka, manipulacja i terroryzm medialny
    14.    Problemy kampanii wyborczej w mediach
     
    III Wizerunek
    15.   Umiejętność korzystania z mediów
    16.   Budowa wizerunku w mediach - wzorce osobowe
    17.   Kontakty z mediami - praca rzecznika prasowego
    18.   Prawo prasowe
    19.   Prawo autorskie
    20.   Własny warsztat dziennikarski i elektroniczny
    21.   Gatunki medialne
    22.   Programy i kampanie PR (planowanie i realizacja)
    23.   Konferencja prasowa - uwarunkowania organizacyjno-prawne
    24.   Warsztaty medialne
    25.   Złote pióra, złote mikrofony -spotkania autorskie
    26.   Retoryka (zasady poprawnej wymowy i pisania tekstów)
    27.   Efektywne komunikowanie
     
    IV Wykład do wyboru

    V   Seminarium dyplomowe

Inne informacje związane z Komunikacja

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |