Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Program studium:
Zasady i modele konkurencji w gospodarce rynkowej Zarządzanie strategiczne jako sposób tworzenia przewagi na rynku Nowoczesne techniki zarządzania przedsiębiorstwem Budowanie wartości klienta jako sposób konkurowania na rynku Tworzenie wartości...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Studium Negocjacje i sztuka dyplomacji ma na celu zapoznanie słuchaczy z problematyką współczesnej sztuki dyplomacji, zagadnieniami z zakresu prawa dyplomatycznego i konsularnego. Słuchacze uzyskają praktyczne umiejętności przydatne w codziennej pracy związanej...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studenci specjalności komunikacja rynkowa i PR wyposażani są w rozległą, praktyczną wiedzę na temat szeroko rozumianej komunikacji marketingowej organizacji - od pozyskiwania informacji rynkowych po przeprowadzanie kampanii promocyjnych. Są tym samym...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Umiejętność zaplanowania i wdrożenia w placówce świadomej polityki kontaktów z mediami. Kurs:
Kontakt z mediami Obszary tematyczne * obszary współpracy z mediami, * zasady kontaktów z dziennikarzami,...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Ideą studiów jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do rozwiązywania konfliktów (w charakterze negocjatorów lub mediatorów) występujących w zakładach pracy, między pracodawcami a związkami zawodowymi, w środowiskach lokalnych i rodzinnych, w kontaktach...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
CELE MODUŁU I
"Komunikacja w relacjach międzyludzkich i w organizacji"
Zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami skutecznej komunikacji
werbalnej i niewerbalnej w relacjach interpersonalnych i w organizacji:
prezentacja podstawowych elementów procesu...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Studia te stanowią cykl zajęć obejmujących najważniejsze zagadnienia związane z procesami zachodzącymi wewnątrz organizacji oraz funkcjonowaniem przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Zajęcia zostaną przeprowadzone w formie warsztatów przez lektorów języka...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Celem studium jest poszerzenie wiedzy na temat specyfiki komunikacji kulturowej
i międzykulturowej (interpersonalnej, grupowej, społecznej oraz masowej)
w kontaktach ludźmi i instytucjami obszarów wielokulturowych. Umiejętność komunikacji międzykulturowej zakłada...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Licencjat Absolwent specjalności w toku studiów otrzymuje wiedzę z zakresu wielu dyscyplin nauk ekonomicznych i społecznych, takich jak marketing, psychologia społeczna, socjologia i politologia oraz bardziej szczegółowych zagadnień bezpośrednio związanych z działalnością...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Sylwetka absolwenta
Absolwent SWSPiZ o specjalności Psychologia zarządzania i doradztwa zawodowego wyposażony będzie w podstawy wiedzy psychologicznej zorientowanej głównie na problematykę zarządzania i doradztwa zawodowego. Będzie przygotowany...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Program
studiów
Pozycjonowanie i Podstawy
KomunikacjiBadania RynkuProjekt - Strategia
KomunikacjiBadania Efektywności KomunikacjiKomunikacja KorporacyjnaLiderzy w Komunikacji, Skuteczna Komunikacja
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Zapoznanie uczestników z najważniejszymi zasadami skutecznej komunikacji interpersonalnej, a także metodami i technikami negocjacji handlowych oraz spowodowanie - poprzez intensywny trening - by umiejętnie się nimi posługiwali.
CZAS TRWANIA
Dwa...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Prezentacja metod i technik, za pomocą których przedsiębiorstwo może wywierać pożądany wpływ na otoczenie i własnych pracowników (wzbudzając ich poczucia tożsamości z firmą). Poznanie sposobów podnoszenia efektywności komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa,...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Modułu 1: Stan wewnętrzny lidera, czyli wywieranie wpływu na samego siebie
Czas trwania: 3 sesje
Tematyka:
Techniki uzyskiwania pożądanych stanów wewnętrznych, dostępu do swoich zasobów,Motywowanie samego siebieTechniki twórczego myśleniaRadzenie sobie ze...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Podstawowym celem niniejszych studiów jest przekazanie wiedzy i nauczenie konkretnych umiejętności z zakresu negocjacji i marketingu. Wiedza przekazywana w trakcie wykładów, ćwiczeń i warsztatów będzie miała charakter interdyscyplinarny, ogólny, dotyczący wszystkich...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Do udziału w szkoleniu zapraszamy
wszystkie osoby, które kontaktują się z dłużnikami i chciałyby rozwinąć
swoje umiejętności wpływania na dłużników i tym samym zwiększyć
skuteczność w ściąganiu zaległych należności. Role zadaniowe: kontakt bezpośredni...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Według opinii 2 tys. osób pełniących kierownicze funkcje, sukces to
m.in. zadowolenie z własnego życia, świadomość podążania właściwą drogą
oraz poczucie satysfakcji ze sposobu wykonywania własnej pracy. Co,
jako szefowie, możecie Państwo doskonalić, aby odczuwać...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Máster en Comunicación Corporativa & Digital. Formato: Full Time Modalidad: Presencial Duración / Créditos: 12 meses / 70 ECT Idioma: Español Campus: MAD Hay algo en la repetición, hay algo en la repetición,...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Global Máster en Comunicación Corporativa & Digital. Formato: Hybrid Global Modalidad: Hybrid Duración / Créditos: 12 meses / 60 ECTS Idioma: Español Campus: MAD Presentación. La digitalización...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Máster en Dirección de Empresas de Comunicación. Dedicación: Full Time Convocatoria: Octubre Precio: 12.900 €Campus: MadridEdad: 21-40 Créditos ECTS: 60Presentación: El Máster en Dirección de Empresas de Comunicación de EAE está diseñado para...