Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Zdobycie wiedzy z obszaru występów publicznych, w tym zwłaszcza poznanie i przećwiczenie praktycznych technik związanych z publicznymi wypowiedziami – technik przydatnych w każdej sytuacji. Korzyści dla uczestników Przezwyciężenie stresu, zyskanie pewności siebie,...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zwiększenie kompetencji perswazyjnych w relacjach interpersonalnych. Korzyści dla uczestników Uświadomienie sobie negatywnych i pozytywnych nawyków w wywieraniu wpływu na innychLepsze radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami ze strony...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia będzie poniesienie kompetencji prowadzenia ciekawych i skutecznych prezentacji, ale przede wszystkim skoncentrujemy się na rozwoju umiejętności budowania zaangażowania słuchaczy, inspiracji audytorium m.in. poprzez wykorzystanie takich cech jak...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
* zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy oraz różnicami wynikającymi z uwarunkowań kulturowych
* zaprezentowanie zalet i wad wynikających z różnic kulturowych
* przedstawienie zasad przenikania się płaszczyzn personalnej i kulturowej w środowisku...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
INTELIGENCJA EMOCJONALNA KOBIETY i MĘŻCZYZNY, CZYLI JAK JĄ WYKORZYSTAĆ DLA OSIĄGNIĘCIA SUKCESU
Korzyści:
Zrozumienie kompetencji emocjonalnych w życiu zawodowym Zwiększanie poziomu świadomości własnych uczuć Doskonalenie umiejętności rozumienia siebie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Korzyści:
Poznanie jak powstają emocje Diagnoza obecnego poziomu Inteligencji Emocjonalnej Sposoby wpływania na emocje Poznanie prostych technik antystresowych Zbudowanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami Rozwinięcie umiejętności...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Korzyści:
Poznanie reguł rządzących komunikacją, czynników wpływających na jej skuteczność oraz przekraczanie barier komunikacyjnych Wzrost odpowiedzialności za inicjowanie komunikacji oraz efekty końcowe porozumiewania się z innymi Zwiększenie skuteczności...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Program szkolenia: Czy wszyscy manipulujemy?Co jest manipulacją a co nią nie jest?W jaki sposób nieświadomie manipulujemy?W jaki sposób możemy być świadomie manipulowani? Czy manipulacja zawsze jest zjawiskiem negatywnym?Jak dostrzec manipulacje i wywieranie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:
• zdefiniować potrzeby komunikacji wewnętrznej i przełożyć je na cele,
• określić cele i zaplanować audyt komunikacji wewnętrznej,
• stworzyć i wdrożyć plan działania komunikacji wewnętrznej w firmie,
•...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Prezentacja oraz autoprezentacja
Moduł 1 - Cechy skutecznej prezentacji
Etapy skutecznej prezentacji.Efektywna...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie wprowadza uczestników w świat profesjonalnego sprzedawcy.Jako sprzedawce rozumiemy handlowca pracującego "za biurkiem", ale i handlowca aktywnie pozyskującego klienta "w terenie". Na naszym szkoleniu nauczysz się jak być efektywnym, jak dostrzegać...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie opracowane na podstawie autorskiego programu managera i dyrektora generalnego działów sprzedażowych, skierowane jest do osób indywidualnych chcących zdobyć umiejętności niezbędne do wykonywania najczęściej poszukiwanego zawodu na rynku...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie skierowane jest do osób indywidualnych chcących nabyć lub doskonalić umiejętności efektywnej sprzedaży we własnym biznesie lub w pracy na stanowisku: handlowiec, sprzedawca, doradca klienta, negocjator, specjalista ds. obsługi...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy
na temat skutecznych technik zachowań asertywnych w biznesie oraz
doskonalenie umiejętności asertywnej komunikacji.
Program szkolenia:
• Pojęcie asertywności
• Mapa asertywności
•...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla
wszystkich pracowników mających kontakt z klientem. Instytucja dbająca o
swoich Klientów a co za tym idzie o swój wizerunek musi zadbać o
odpowiednie standardy obsługi Klienta. Aby je zapewnić wszyscy jej
pracownicy...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zwiększenie
skuteczności pracowników firmy poprzez doskonalenie umiejętności
komunikowania się, zwiększenie przepływu informacji pomiędzy zespołami.
Program szkolenia:
• Czym jest komunikacja
• Komunikacja...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia: Prezentowany warsztat ma na celu
przedstawienie uczestnikom i przećwiczenie wraz z nimi wybranych technik
negocjacyjnych. Zdobyte w ten sposób nowe umiejętności uczestnicy będą
mogli wykorzystać praktycznie podczas swoich kontaktów z klientami....
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest poznanie przez uczestników technik i metod efektywnej komunikacji w relacjach i kontaktach biznesowych. Udział w szkoleniu pozwoli na diagnozę własnego stylu komunikowania, weryfikację mocnych i słabych stron własnych umiejętności i wyeliminowanie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Celem edukacji jest kształtowanie kompetencji menedżerów i pracowników firm w zakresie:
* komunikacji wewnętrznej firmy (efektywnych technik i narzędzi),
* komunikacji zewnętrznej (budowania relacji z klientem oraz wizerunku firmy),
* komunikacji...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
W odróżnieniu od tradycyjnej
filologii, lingwistyka stosowana w WSE opiera się na intensywnej nauce dwóch
języków obcych. W trakcie studiów nacisk kładziony jest przede wszystkim na
praktyczne przygotowanie studentów, zarówno pod względem umiejętności...