Home > Studia I Stopnia > Komunikacja w Biznesie > Dzienne > Opole > Studia I Stopnia - Komunikacja Rynkowa i PR - Opole - Opolskie

Studia I Stopnia - Komunikacja Rynkowa i PR - Dzienne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSZiA-Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia I Stopnia - Komunikacja Rynkowa i PR - Dzienne - Opole - Opolskie

  • Cele
    Studenci specjalności komunikacja rynkowa i PR wyposażani są w rozległą, praktyczną wiedzę na temat szeroko rozumianej komunikacji marketingowej organizacji - od pozyskiwania informacji rynkowych po przeprowadzanie kampanii promocyjnych. Są tym samym przygotowywani do pracy w odpowiednich działach funkcjonalnych przedsiębiorstw i innego typu podmiotów oraz w firmach oferujących usługi w tym zakresie. Poza posiadaniem specjalistycznej wiedzy dotyczącej m.in. sprzedaży, reklamy, public relations oraz ilościowych i jakościowych badań marketingowych, absolwenci specjalności dysponują umiejętnościami w zakresie opracowywania projektów badawczych i sporządzania programów działań komunikacyjnych organizacji.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Studia I stopnia (licencjackie 3-letnie) * oryginału świadectwa dojrzałości * podanie o przyjęcie (do pobrania w dziekanacie lub ze strony internetowej) * 4 fotografii kolorowych (studia zaoczne), 5 fotografii kolorowych (studia dzienne) * ksero z dowodu osobistego i książeczki wojskowej (s. 2,3,6,7) * dowodu wpłaty wpisowego * orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do podjęcia studiów
  • Tutuł uzyskany
    Licencjat
  • Szczegółowe informacje
    Studia I Stopnia (licencjackie, 3 letnie)

    Komunikacja Rynkowa i PR


    Program specjalności obejmuje m.in. takie przedmioty specjalizacyjne, jak:
    • public relations,
    • zarządzanie reklamą,
    • komunikacja interpersonalna,
    • negocjacje,
    • nowoczesne technologie komunikowania.
    • systemy operacyjne,
    • programowanie w Internecie,
    • bazy danych w Internecie,
    • bezpieczeństwo systemów informatycznych,
    • informatyka w zarządzaniu
    • internet w biznesie
    • projektowanie systemów informatycznych
    • sieci komputerowe i bazy danych
    • multimedialne technologie informacyjne
    • lokalne sieci komputerowe
    • internet i języki programowania stron www
    • handel elektroniczny
    • nowoczesne techniki projektowania systemów informacyjnych
    Po ukończeniu tej specjalności absolwenci będą potrafili m.in.: stworzyć skuteczny program komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, sprawdzać skuteczność prowadzonych działań promocyjnych, budować wizerunek instytucji, czy też współpracować z agencją reklamową i Public Relations.

    Ponadto, absolwenci tej specjalizacji będą wyposażeni w umiejętności z obszaru e-biznesu, będą więc oni potrafili m.in.: efektywnie wykorzystywać zasoby sieci Internet w biznesie, np. w handlu i bankowości, prowadzić działania marketingowe przy użyciu Internetu, wykorzystywać sieci informatyczne do sprawnego funkcjonowania firm w warunkach e-biznesu, wykorzystywać sieci informatyczne do sprawnego funkcjonowania firm w warunkach e-biznesu, czy też wykorzystywać technologie internetowe w zakresie wspomagania decyzji ekonomicznych

    Perspektywy zawodowe

    Absolwenci tej specjalności będą mogli znaleźć zatrudnienie między innymi w:
    • w firmach jako specjalista ds. komunikacji z rynkiem, którego zadaniem będzie przekazywanie na rynek informacji o firmie i jej ofercie;
    • w firmach jako specjalista ds. PR;
    • w działach marketingowych firm o różnej wielkości, gdzie będą odpowiedzialni za komunikację rynkową oraz marketingową firm oraz za opracowywanie strategii marketingowych;
    • w firmach gdzie zajmują się konstruowaniem serwisów internetowych z uwzględnieniem wykorzystania w nich przekazu multimedialnego i dostępu do baz danych;
    • w firmach różnych wielkości, gdzie będą odpowiadać za administrowanie serwisami internetowymi ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa pracy w sieciach rozległych oraz projektowania internetowych i intranetowych baz danych;
    • firmach software'owych, przy tworzeniu oprogramowania dla potrzeb e-biznesu;
    • agencjach konsultingowych, doradzając w dziedzinie informatycznego wspierania różnorakich działań organizacji, w których wykorzystywane mogą być technologie internetowe, projektowania, tworzenia oraz administrowania oprogramowaniem służącym do wspomagania rozwiązywania ekonomicznych problemów organizacji gospodarczej.

Inne informacje związane z Komunikacja w Biznesie

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |