Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Czego jeszcze nie wiesz o sprzedaży?
W pogoni za Klientami - Czego jeszcze nie wiesz o sprzedaży? Trener prowadzący: Wojciech Grzybowski Zapraszam
serdecznie na szkolenie, które wzmocni Was w gonitwie za klientami na
poziomie...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W pogoni za Klientami - Sposób na Alcybiadesa czyli JAK SKUTECZNIE PRZECIWDZIAŁAĆ OBIEKCJOM? Codzienna
praca z klientami to nieustanna pogoń za realizacją ich potrzeb i
oczekiwań, zrozumieniem pragnień oraz obiekcji. Sprzedaż to również
gonitwa za...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
NEGOCJACJE BIZNESOWE Program
szkolenia „Negocjacje biznesowe” obejmuje najważniejsze aspekty
skutecznej negocjacji, niezbędnej do znalezienia korzystnego
porozumienia. Na szkoleniu odpowiemy na pytanie czym są negocjacje. W
jakich sytuacjach dochodzi do wymiany?...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW I CELE SZKOLENIA 1. Przedstawienie regulacji prawnych związanych z procesem reklamacji w przedsiębiorstwie. 2. Praktyczne
omówienie postępowania z klientem od momentu złożenia reklamacji do jej
finalnego rozpatrzenia...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Wartość szkolenia obejmuje: • UDZIAŁ JEDNEJ OSOBY NA SZKOLENIU • MATERIAŁY SZKOLENIOWE • CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA • INDYWIDUALNE PORADY I KONSULTACJE Z TRENEREM PO SZKOLENIU • POCZĘSTUNEK ORAZ LUNCH W TRAKCIE SZKOLENIA...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności rozmów handlowych. Warsztat jest nakierowany na praktyczny trening umiejętności handlowych, sprowadzając część teoretyczną do minimum. Uczestnicy biorą udział w inspirującym warsztacie, interaktywnych ćwiczeniach...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Głównym zadaniem realizowanego szkolenia będzie skoncentrowanie uwagi personelu wokół idei "Wysoka jakość sprzedaży i obsługi klienta kluczem do sukcesu hotelu”. Jeżeli taka właśnie postawa personelu wobec klientów zostanie wypracowana, ugruntowana, wzmocniona...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
- Nabycie umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem, zwiększenie efektywności obsługi klienta.
- Przygotowanie uczestników do skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji podczas sprzedaży.
- Nabycie umiejętności skutecznej komunikacji z klientem oraz diagnozowania...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
- nabycie umiejętności rozpoznawania i prowadzenia poszczególnych etapów sprzedaży
- nabycie umiejętności właściwego rozpoznania potrzeb klientów
- nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta
- poznanie efektywnych technik sprzedaży
-...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studia I Stopnia-Menadżer Sprzedaży Przedmioty: Grupa treści kształcenia ogólnego: * Język obcy (egzamin na poziomie B2 w dowolnym semestrze) * Historia gospodarcza * Psychologia * Socjologia * Technologie informacyjne * Wychowanie fizyczne * Bezpieczeństwo...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Podstawą skuteczności działania Działu Zakupów jest maksymalizacja
wykorzystania istniejącego potencjału zakupowego, uporządkowanie
procesów zakupowych, sporządzanie właściwych planów i prognoz
zakupowych, wykorzystywanie konsolidacji zakupowych i oczywiście...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
W czasach ostrej walki o Klienta osiągnięcie efektu finansowego
firmy zależy w dużej mierze od jakości obsługi w trakcie dokonywania
transakcji, jak i w kontakcie posprzedażowym. Wymagania wobec
sprzedającego wzrastają – presji tej towarzyszą silne emocje przeżywane
przez...