Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
GRUPA DOCELOWA
• Handlowcy stacjonarni i terenowi
• Przedstawiciele handlowi
• Kierownicy zespołów sprzedażowych
• Pracownicy biura obsługi klienta...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Pracownicy
stacjonarni działów obsługi klienta i działów rezerwacji, pozostałe
osoby mające bezpośredni kontakt z klientami zewnętrznymi w
restauracjach, hotelach i podobnych instytucjach związanych z branżą
turystyczno-hotelarską.
Szkolenie...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących z klientem w procesie
sprzedaży na trudnym rynku. Pozwala opanowac techniki skutecznych
działań sprzedażowych produktów podobnych i zastępowalnych przy
szerokiej skali działalności konkurencji. Szkolenie...
Kategoria:Telefoniczna Obsługa Klienta
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów handlowych działów
obsługi klienta, handlowców, kadry menedżerskiej, pracowników działów
telemarketingu, sekretariatów IDEA SZKOLENIA:
Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Skuteczny Sprzedawca
Szkolenie przeznaczone dla osób, które biorą udział w sprzedaży -
działów sprzedaży, aktywnych handlowców, promotorów i przedstawicieli.
IDEA SZKOLENIA:
Dla kogo?
Dla osób, które biorą udział w sprzedaży - działów sprzedaży,...
Kategoria:Reklama
Typ:W ciągu tygodnia
PLANOWANIE KAMPANII REKLAMOWYCH
IDEA SZKOLENIA:
Dla kogo?
Pracowników pionu marketingu, zajmujących się planowaniem kampanii reklamowych
Cel?
Sukces dobrze zaplanowanej kampanii reklamowej.
Metody?
Case studies, symulacje, omówienia...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Umiejętności handlowe
Firmy dbające o
podnoszenie skuteczności swoich sprzedawców powinny położyć główny
nacisk na ich autentyczność i naturalność w procesie sprzedaży. Klienci
stają się wyczuleni na zachowania „manipulacyjne" handlowców, którzy w
subtelny...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Licencjat Specjalność ta zapewnia przygotowanie w zakresie zarządzania firmą na rynku konkurencyjnym, związane głównie z zastosowaniem podstawowych metod i technik marketingowych. Dotyczą one takich dziedzin, jak: badanie rynku, strategia produktu, kształtowanie...
Kategoria:E-Biznes
Typ:Zaoczne
Licencjat W erze komputerów, sieci elektronicznych i e-biznesu, efektywne zarządzanie firmą wymaga zaangażowania nowej klasy specjalistów. Za cel stawiamy sobie wykształcenie nowej generacji menedżerów rozumiejących realia i potencjalne możliwości e-biznesu. W...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:Zaoczne
Proponowany kierunek studiów podyplomowych pozwoli zapoznać się z najnowocześniejszymi podejściami stosowanymi w opracowaniu strategii produktu (marki) i firmy na rynku oraz nabyć praktycznych umiejętności kreowania strategii marketingowych, promocyjnych i sprzedażowych...