Kategoria:Finanse w Biznesie
Typ:Zaoczne
Uczestnicy
* poznają nowoczesne rozwiązania stosowane w zarządzaniu finansami
* nabędą i rozwiną umiejętności identyfikacji i rozwiązywania problemów finansowych firmy oraz wyboru najkorzystniejszych sposobów gospodarowania środkami finansowymi w celu budowy...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
Po szkoleniu uczestnicy będą:
* skuteczniej sprzedawali i obsługiwali Klientów
* umiejętnie stosowali wszystkie elementy rozmowy sprzedażowej
* trafnie kształtowali swój wygląd i zachowania niewerbalne
* umieli dostosować sposób obsługi do typu Klienta
* właściwie...
Kategoria:Komunikacja w Handlu
Typ:Zaoczne
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili m.in.:
* planować efektywne negocjacje
* zrozumieć i kontrolować fundamentalne międzyludzkie aspekty procesu negocjacyjnego
* rozumieć jak wzmacniać swoją pozycję negocjacyjną i poznawać słabe strony partnera
*...
Kategoria:Komunikacja w Handlu
Typ:Zaoczne
Po zakończeniu kursu jego uczestnicy będą potrafili:
* efektywnie planować i organizować pracę
* rozpoznawać potrzeby klienta
* prezentować produkty oraz przedstawiać korzyści wynikające z ich nabycia
* pokonywać zastrzeżenia i opory klienta
* skuteczniej „zamykać”...
Kategoria:Obsługa Klienta
Typ:Zaoczne
Moduł-Sprzedaż i Marketing
Pozyskiwanie klientów biznesowych Po szkoleniu uczestnicy - - będą: * skuteczniej sprzedawali * wiązali wydajność swojej pracy z funkcjonowaniem całej firmy i jej stabilnością * potrafili określić kim są potencjalni Klienci...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:Zaoczne
Uczestnicy szkolenia po jego ukończeniu:
* udoskonalą swoje umiejętności przywódcze
* będą potrafili budować efektywne zespoły handlowców
* zdobędą wiedzę i umiejętności z zakresu określania celów, monitorowania, oceniania i kontrolowania handlowców
* udoskonalą...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Uczestnicy po ukończonym szkoleniu będą :
* rozumieli zakres i ważność działań marketingowych
* potrafili stosować w swojej działalności właściwe narzędzia marketingu
* umieli dokonywać analizy pozycji swojego przedsiębiorstwa
* rozumieli proces podejmowania...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:Zaoczne
Po szkoleniu jego uczestnicy będą:
* umieli zapanować nad swoim niszczącym stresem i przez to mieć
więcej pozytywnej energii w pracy
* znali główne czynniki powodujące własny stres
* znali wpływ stresu na konflikty w pracy i stosowali metody radzenia sobie...
Kategoria:Stosunki Pracy
Typ:Zaoczne
Po szkoleniu uczestnicy będą:
* sprawniej rozwiązywali konflikty i egzekwowali dyscyplinę
* potrafili określić wpływ konfliktów na funkcjonowanie ich samych, grupy pracowniczej i organizacji
* rozpoznawali u siebie, współpracowników i w organizacji źródła konfliktów,...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:Zaoczne
Po szkoleniu jego uczestnicy będą:
* łatwiej tworzyli nowe pomysły i rozwiązania
* oceniali i rozwijali pomysły swoje i innych
* rozumieli rolę i możliwości własnego wpływu na to, co nas otacza
* wykorzystywali techniki podnoszenia własnego potencjału twórczego
*...
Kategoria:Administracja Personelem
Typ:Zaoczne
Po ukończeniu szkolenia jego uczestnicy będą potrafili:
* zaplanować swoje zadania wg ich ważności
* efektywnie planować swój czas
* usprawniać swoje działania poprzez lepsze wykorzystanie czasu oraz delegowanie uprawnień i zadań
* stosować proste techniki automotywacji...
Kategoria:Coaching
Typ:Zaoczne
Po szkoleniu jego uczestnicy będą:
* potrafili podnosić wydajność i zaangażowanie pracowników
* znali wagę i wpływ kwalifikacji pracownika na jego pracę oraz realizację celów
* wiedzieli jak określać potrzeby szkoleniowe swoich podwładnych
* znali sposoby motywowania...
Kategoria:Komunikacja w Handlu
Typ:Zaoczne
Celem szkolenia jest usprawnienie komunikacji poprzez przezwyciężenie indywidualnych problemów i barier w komunikowaniu się ze współpracownikami i podwładnymi. Moduł-Rozwój Zasobów Ludzkich Efektywne komunikowanie się Program szkolenia * Analiza własnych,...
Kategoria:Komunikacja w Handlu
Typ:Zaoczne
Po szkoleniu uczestnicy - -będą:
* umieli dobrze się zaprezentować i mieć z tego satysfakcję
* mocniej wierzyli w siebie i swoje możliwości
* znali własny styl prezentowania się przed innymi i oddziaływania na otoczenie
* stosowali proste techniki podnoszące...
Kategoria:Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Typ:Zaoczne
Po szkoleniu jego uczestnicy będą:
* lepiej rozumieli rolę i funkcje menedżera
* znali swój preferowany styl przewodzenia
* potrafili dostosować styl zarządzania do sytuacji, zespołu itp.
* skuteczniej zarządzali swoimi zespołami poprzez rozwiniecie swoich umiejętności...
Kategoria:Zachowania Organizacyjne
Typ:Zaoczne
Po szkoleniu uczestnicy szkolenia będą:
* umiejętnie i bez obaw wprowadzali zmiany organizacyjne
* świadomie akceptowali konieczność ciągłej zmiany, jako warunku
przetrwania i rozwoju organizacji oraz każdego człowieka
* doceniali wagę właściwego przygotowania...
Kategoria:Administracja Personelem
Typ:Zaoczne
Uczestnicy poznają nowoczesne metody zarządzania personelem oraz nabędą umiejętności praktyczne w zakresie stosowania technik i narzędzi wspomagających zarządzanie. Moduł-Rozwój Zasobów Ludzkich Podstawy zarządzania personelem Program szkolenia * Polityka personalna...
Kategoria:Ekonomia
Typ:Zaoczne
Moduł-Zarządzanie Podstawy wiedzy ekonomicznej Po szkoleniu uczestnicy – wszyscy pracownicy firmy – będą: * znali i rozumieli podstawowe pojęcia ekonomiczne związane z funkcjonowaniem firmy * z większym zrozumieniem podchodzili do problemów firmy * mieli wyższą...
Kategoria:Zarządzanie w Biznesie
Typ:Zaoczne
Uczestnicy szkolenia – kadra kierownicza i zarządzający przedsięwzięciami -
nabędą umiejętności w zakresie:
* zbudowaniu profesjonalnego biznes planu
* oceniania przedsięwzięć
* realizacji zaplanowanych działań
* określenia realiów finansowych Moduł-Zarządzanie...
Kategoria:Zarządzanie Firmą
Typ:Zaoczne
Uczestnicy – zarząd firmy i kadra kierownicza - zdobędą wiedzę
i umiejętności w zakresie zasad i metodologii diagnozowania
i zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Moduł-Zarządzanie Zarządzanie firmą w kryzysie Program szkolenia * Diagnostyka kryzysu w przedsiębiorstwie:...