Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem szkolenia jest przygotowanie kandydata do samodzielnego prowadzania następujących działań: rozumienie i zastosowanie metod badania rynku, poznanie otoczenia biznesowego i struktur agencji marketingowych, pojęcie i rola segmentacji rynku, wybór grupy docelowej,...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Oferta działań marketingowych w zakresie operacyjnym: Przygotowywanie tekstów – opracowywanie merytoryczne, redagowanie, tłumaczenia (jęz. angielski, niemiecki, rosyjski, francuski, włoski), lokalizacja tekstów;Przygotowywanie...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Uczestnicy po ukończonym szkoleniu będą :
* rozumieli zakres i ważność działań marketingowych
* potrafili stosować w swojej działalności właściwe narzędzia marketingu
* umieli dokonywać analizy pozycji swojego przedsiębiorstwa
* rozumieli proces podejmowania...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
MARKETINGOWA PREZENTACJA DZIAŁALNOŚCI FIRMY i nowego produktu z wykorzystaniem narzędzi informatycznych PROGRAM SZKOLENIA 1. Istota promocji firmy na rynku i promocji nowego produktu. 2. Wykorzystanie oprogramowania MS...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Poznanie podstawowych zasad i technik marketingu bezpośredniego. Określenie roli, jaką marketing bezpośredni może pełnić w promocyjnej i handlowej działalności firmy. Zdobycie praktycznych umiejętności operowania najważniejszymi narzędziami marketingu...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Short courses in Marketing. Course Type: Executive Education Career Path: Marketing Course Category: Executive Información: LSBF’s four-day short courses in marketing are designed to provide you with specific industry knowledge....
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
... czyli planuj i przeprowadzaj takie działania, aby klienci chcieli kupować Twoje usługi
Szkolenie pokazuje, jak powinien
pracować skuteczny dział marketingu i sprzedaży w obiekcie hotelowym.
Celem jest przekazanie uczestnikom wiedzy i doskonalenie...
Kategoria:Marketing
Typ:Korespondencyjnie
Kurs umożliwia poznanie głównych obszarów marketingu i zarządzania oraz omawia wpływ marketingu na zarządzanie przedsiębiorstwem. Dostarcza wiedzy na temat zakresu działań marketingowych wewnątrz przedsiębiorstwa, zarządzania pracą działu marketingu, wad i zalet...