Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Program szkolenia
Czy mała firma potrzebuje marketingu?
Komunikacja marketingowaMarketing Klasyczny i NowoczesnyIstota i znaczenie marketingu w małej firmieOrientacja marketingowa a sprzedażowaKorzyści z zarządzania marketingowegoMarketing...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Program szkolenia
Wczoraj i dziś
Marketing klasyczny a marketing nowoczesnyOrientacja marketingowaKomunikacja marketingowa w aspekcie globalizacjiStrategie marketingowe: Produkt, Cena, DystrybucjaPromocja - specyfika i przydatność...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami marketingu –
segmentacja rynku, badania i analizy marketingowe, marketing-mix ze
szczególnym uwzględnieniem różnic pomiędzy marketingiem towarów i usług.
Korzyści dla uczestników
poznanie...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Poznanie podstawowych zasad i technik marketingu bezpośredniego. Określenie roli, jaką marketing bezpośredni może pełnić w promocyjnej i handlowej działalności firmy. Zdobycie praktycznych umiejętności operowania najważniejszymi narzędziami marketingu...