Home > Kursy i Szkolenia > Marketing > Korespondencyjnie > Kurs - Marketing i Zarządzanie - Korespondencyjnie

Kurs - Marketing i Zarządzanie - Korespondencyjnie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem ESKK

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Kurs - Marketing i Zarządzanie - Online

  • Cele
    Kurs umożliwia poznanie głównych obszarów marketingu i zarządzania oraz omawia wpływ marketingu na zarządzanie przedsiębiorstwem. Dostarcza wiedzy na temat zakresu działań marketingowych wewnątrz przedsiębiorstwa, zarządzania pracą działu marketingu, wad i zalet telemarketingu oraz metod prezentacji produktu czy usługi. Krok po kroku objaśnia zasady konstruowania planu marketingowego, a także przygotowywania i przeprowadzania badań marketingowych.
  • Szczegółowe informacje
    Zalety Kursu
    • omówienie najważniejszych nowoczesnych narzędzi marketingowych i praktyczne przykłady ich zastosowania
    • informacje na temat sztuki autoprezentacji
    • efektywny system powtórek
    • opieka doświadczonego nauczyciela
    • możliwość przystąpienia do egzaminu organizowanego przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Poznaniu
    Długość Kursu i Cel

    • długość kursu: 14 miesięcy (1 pakiet lekcyjny w miesiącu)
    • średni czas nauki: 15-30 minut dziennie
    • opłata za kurs (materiały lekcyjne i opieka nauczyciela)
    Program kursu

        * Zeszyt 1

          Podstawy marketingu i rola zarządzania. Czym jest marketing, rola marketingu w
         przedsiębiorstwie, potrzebne definicje, marketing-mix, określenie roli zarządzania.

        * Zeszyt 2

          Nabywca. Najważniejsza osoba w całym marketingu, segmentacja rynku, sztuka słuchania
          nabywcy, hierarchia potrzeb a stopa życiowa, proces podejmowania decyzji zakupu.

        * Zeszyt 3

          Produkt i rynek. Cykl życia produktu, zarządzanie asortymentem i produktem,
          wprowadzanie na rynki nowych produktów, strategia budowania marki, znaczenie marki,
          serwis i obsługa po sprzedaży.

        * Zeszyt 4

          Cena i strategie ceny. Analiza konkurencji. Cena a jakość, czynniki wpływające na cenę,
          metody ustalania ceny, miejsce dla konkurencji w budowaniu strategii firmy, wybór
          strategii funkcjonowania na rynku.

        * Zeszyt 5

          Dystrybucja. Kanały dystrybucji, budowanie sieci dystrybucji, franchising – czym jest i jak
          wiele może być z niego korzyści, logistyka – zarządzanie dystrybucją.

        * Zeszyt 6

          Promocja. Merchandising i promocje cenowe, sprzedaż bezpośrednia, sponsoring, b2b –
          business to business.

        * Zeszyt 7

          Reklama a public relations. Reklama i współpraca z agencjami reklamowymi, public
          relations – współpraca z mediami, gdzie kończy się public relations, a zaczyna reklama,
          Prawo reklamy – co wolno, a co jest zakazane na rynku reklamowym.

        * Zeszyt 8

          Badania marketingowe. Przygotowanie badania, wykorzystywane instrumenty pomiarowe,
          przyczyny błędów w badaniach, metody analizy zebranych danych, prezentacja wyników i
          ocena badań.

        * Zeszyt 9

          Działania marketingowe w Internecie. Badania marketingowe prowadzone za pomocą
          Internetu, interaktywność i jej możliwości, wizerunek firmy na stronach WWW, handel za
          pośrednictwem Internetu, e-biznes.

        * Zeszyt 10

          Telemarketing, metody skutecznej prezentacji. Czym jest telemarketing, organizacja
          telemarketingu, wady i zalety telefonicznej obsługi klienta, jak skutecznie przygotować
          prezentacje, modele prezentacji, jakie są środki skutecznej prezentacji i jak z nich
          korzystać, przygotowanie materiałów.

        * Zeszyt 11

          Plan marketingowy. Na czym polega planowanie, cele marketingowe, analiza SWOT i inne
          instrumenty analizy, opracowanie strategii i środki jej realizacji – bieżące zarządzanie.

        * Zeszyt 12

          Marketing wewnątrz przedsiębiorstwa. Zarządzanie a marketing wewnątrz firmy, 
          budowanie identyfikacji z firmą, wsparcie zarządzania przedsiębiorstwem przez systemy
          informatyczne.

        * Zeszyt 13

          Marketing osób. Marketing polityczny, kreowanie własnego wizerunku, jak sprzedać siebie,
          jak szukać pracy w dziale marketingu lub sprzedaży.

        * Zeszyt 14

          Zarządzanie działem sprzedaży i marketingu. Style zarządzania, rekrutacja – kto ma
          szanse na pracę w takim dziale, planowanie i kontrola, motywacja, wynagradzanie.


Inne informacje związane z Marketing

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |