Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Public Relations to coś, co trudno nazwać, ale bez czego jeszcze
trudniej żyć. Jak mawiał Warren Buffet, firma może pozwolić sobie na
utratę nawet dużych pieniędzy, ale nie może pozwolić sobie na utratę
reputacji. Tej bowiem nie sposób odzyskać....
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Cel studiów: Studia
ujmują tematykę komunikowania i public relations w aspekcie
międzynarodowym i międzykulturowym. Pozwalają słuchaczom na uzyskanie
wiedzy niezbędnej do pracy w agencji public relations, jak również w
firmie/korporacji międzynarodowej,...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia mają na celu przygotowanie słuchaczy do praktycznej pracy w PR. Słuchacze poznają mechanizmy i narzędzia budowania pozytywnego wizerunku, kontaktu z mediami, współpracy biznesowej w branży PR. Absolwent studiów ma posiąść wszystkie niezbędne kompetencje...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Absolwenci socjologii posiadają ogólną wiedzę socjologiczną, która
pozwala im orientować się w różnych dziedzinach współczesnego świata –
nie tylko społecznej, ale również politycznej i gospodarczej. Ważnym
efektem kształcenia jest umiejętność aplikowania teorii...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Atuty
kierunku
Chcemy aby studia na naszej uczelni
dawały nie tylko wiedzę, ale także przygotowywały dobrze do potrzeb rynku
pracy, dlatego:
oferujemy rozbudowany program
nauki dwóch języków: angielskiego (język wiodący)...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
CHARAKTERYSTYKA STUDIÓW
Program studium obejmuje, oprócz podstawowych zagadnień z psychologii, socjologii, komunikacji i zarządzania, nowoczesną wiedzę w zakresie organizowania i prowadzenia public relations oraz reklamy. Celem studiów jest także zdobycie praktycznych...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Zajęcia obejmujące zagadnienia rynku mediów w Polsce i na świecie. Problematyka funkcjonowania środków przekazu. Zasady zarządzania w instytucjach medialnych w tym HR w mediach, organizacja i struktura redakcji. Tryby podejmowania decyzji w mediach. Zagadnienia...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia mają na celu przekazanie niezbędnej wiedzy oraz umiejętności praktycznych związanych z tworzeniem wizerunku firmy jak również usystematyzowanie tej wiedzy. Słuchacze zapoznają się z podstawowymi pojęciami i historią PR, ze strategią i technikami PR, z...