Kategoria:Doradztwo Publiczne
Typ:Zaoczne
Celem studiów podyplomowych na specjalności Doradztwo Zawodowe jest wyposażenie słuchaczy w kompetencje osobowościowe, wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego wykonywania zadań doradcy zawodowego, który udziela porad zawodowych młodzieży i osobom dorosłym....
Kategoria:Doradctwo Finansowe
Typ:Zaoczne
Celem studiów podyplomowych na specjalności Doradztwo Personalne wyposażenie słuchaczy w kompetencje osobowościowe, wiedzę i umiejętności niezbędne do budowania własnego potencjału przedsiębiorczości, skutecznego wykonywania pracy doradcy organizacyjnego i personalnego...
Kategoria:Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Typ:Zaoczne
I semestr Semestr zaczyna się sesją integracyjną. Na pierwszym semestrze studiów podyplomowych poruszane są takie zagadnienia jak: - sens i istota funkcji personalnej: założenia, koncepcje, metodologia i terminologia, ...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:Zaoczne
I semestr Semestr zaczyna się sesją integracyjną. Na pierwszym semestrze studiów podyplomowych poruszane są takie zagadnienia jak: - sens i istota funkcji personalnej: założenia, koncepcje, metodologia i terminologia, ...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:Zaoczne
Celem studiów podyplomowych na specjalności Zarządzanie Działem Kadr jest wyposażenie słuchaczy w kompetencje osobowościowe, wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego wykonywania zadań specjalisty ds. personalnych / kadrowych. I semestr Semestr zaczyna...
Kategoria:Komunikacja
Typ:Zaoczne
Funkcje informacji w instytucji publicznejPodstawy prawa administracyjnegoPrawne aspekty zawodu rzecznika prasowegoRelacje medialnePrawo prasoweRodzaje komunikatów prasowychTworzenie komunikatu prasowegoSystemy dystrybucji komunikatów prasowychOrganizacja konferencji...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Podstawy komunikacji rynkowej Instrumenty komunikacji rynkowejHistoria reklamyRynek reklamyStruktura agencji reklamowejWspółpraca agencja-klientStrategie markiAnaliza sytuacji rynkowejWyznaczanie celów kampanii reklamowejStrategia reklamowaPlanowanie strategii...
Kategoria:Motywacja
Typ:Zaoczne
Psychologiczne zjawisko motywacjiBadanie motywacjiZarządcze funkcje motywowaniaTeorie motywowaniaFunkcje prawa pracy w motywowaniu personeluMotywowanie jako aspekt konkurencyjności przedsiębiorstwaEtyczne aspekty motywowaniaMotywowanie różnych grup pracowniczychMotywowanie...
Kategoria:Organizacja Wydarzeń
Typ:Zaoczne
Wstęp do sponsoringu i organizacji wydarzeńAspekty prawne sponsoringu i organizacji wydarzeńNarzędzia promocjiWydarzenia sportoweWydarzenia kulturalneWydarzenia medioweKonwencje i business eventsSponsoring mediówOferta sponsoringowa i negocjacjeUmowa sponsoringowaPlanowanie...
Kategoria:Pedagogika
Typ:Zaoczne
Plan studiów Plan studiów obejmuje 266 godzin dydaktycznych (wykładów, ćwiczeń oraz warsztatów). Wybrane teorie komunikacji interpersonalnej Komunikacja interpersonalna Trening interpersonalny Wybrane elementy psychologii społecznej Porozumiewanie się...
Kategoria:Administracja w Edukacji
Typ:Zaoczne
Plan studiów Plan studiów obejmuje 274 godziny dydaktyczne (wykłady, ćwiczenia oraz warsztaty). Współczesne tendencje edukacyjne Polityka edukacyjna Współczesny polski system oświatowy Projektowanie programów wychowania Polityka oświatowa UE Instytucje...
Kategoria:Pedagogika
Typ:Zaoczne
Plan studiów Plan studiów obejmuje 350 godzin dydaktycznych (wykładów, ćwiczeń oraz warsztatów) oraz 150 godzin praktyk pedagogicznych. Pedagogika opiekuńcza Socjologia rodziny Metodyka pracy opiekuńczo - wychowawczej Pomoc prawna rodzinie Podkultury...
Kategoria:Nauczanie - Inne
Typ:Zaoczne
Plan studiów Plan studiów obejmuje 350 godzin dydaktycznych (wykładów, ćwiczeń oraz warsztatów) oraz 150 godzin praktyk pedagogicznych. Pedagogika ogólna Dydaktyka ogólna Psychologia rozwojowa Psychologia wychowawcza Psychologia społeczna Psychologia...
Kategoria:Edukacja Przedszkolna
Typ:Zaoczne
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Celem studium jest przekazanie, pogłębienie oraz usystematyzowania wiedzy związanej ze strategią marketingową działania przedsiębiorstw. Słuchacze nabywają także umiejętności praktyczne w zakresie marketingu i nauk wspomagających marketing oraz formułowania strategii...
Kategoria:Finanse - ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Studia mają na celu przekazanie słuchaczom wiedzy odnośnie profesjonalnego zarządzania finansami przedsiębiorstwa z wykorzystaniem narzędzi wspierających podejmowanie decyzji. Słuchacze zapoznają się z najnowszymi rozwiązaniami i trendami w zarządzaniu finansami...
Kategoria:Ubezpieczenia
Typ:W ciągu tygodnia
Studia kierowane są do dyrektorów finansowych i handlowych, specjalistów zarządzania ryzykiem, pracowników firm brokerskich, ubezpieczeniowych oraz pośrednictwa finansowego. Celem studium jest przekazanie słuchaczom wiedzy, tak aby mogli oni w praktyce identyfikować,...
Kategoria:Logistyka
Typ:W ciągu tygodnia
PRZEDMIOTY - podstawy organizacji i zarządzania, - zarządzanie strategiczne, - zarządzanie zasobami ludzkimi, - podstawy logistyki, - organizacja i ekonomika transportu...
Kategoria:Zarządzanie Turystyką
Typ:W ciągu tygodnia
PRZEDMIOTY - podstawy prawne audytu wewnetrznego - organizacja i koordynacja służb audytu wewnętrznego - standardy audytu wewnetrznego - planowanie i programowanie audytu wewnętrznego...
Kategoria:Zarządzanie Turystyką
Typ:W ciągu tygodnia
PRZEDMIOTY - Podstawy organizacji i zarządzania - Wybrane zagadnienia prawa (cywilnego, gospodarczego, pracy) - Zarządzanie strategiczne - Zarządzanie zasobami ludzkimi ...