Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Program szkolenia
Czy mała firma potrzebuje marketingu?
Komunikacja marketingowaMarketing Klasyczny i NowoczesnyIstota i znaczenie marketingu w małej firmieOrientacja marketingowa a sprzedażowaKorzyści z zarządzania marketingowegoMarketing...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Program szkolenia
Wczoraj i dziś
Marketing klasyczny a marketing nowoczesnyOrientacja marketingowaKomunikacja marketingowa w aspekcie globalizacjiStrategie marketingowe: Produkt, Cena, DystrybucjaPromocja - specyfika i przydatność...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami marketingu –
segmentacja rynku, badania i analizy marketingowe, marketing-mix ze
szczególnym uwzględnieniem różnic pomiędzy marketingiem towarów i usług.
Korzyści dla uczestników
poznanie...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat
Chcesz wiedzieć jak osiągać
sukcesy w działalności gospodarczej? Pragniesz poznać zasady handlu i
marketingu, promocji i public relations? Interesujesz się ponadto
ekonomią, organizacją i zarządzaniem przedsiębiorstw? Jeżeli tak, to
podejmij...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Studia mają na celu przygotowanie słuchaczy do pracy w instytucjach zajmujących się kreowaniem i zarządzaniem wizerunkiem miast i regionów. Absolwenci poznają mechanizmy budowania pozytywnego wizerunku marki społecznej, kontaktu z mediami, nauczą się opracowywać...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
CHARAKTERYSTYKA STUDIÓW
Studia dają najnowszą wiedzę teoretyczną i praktyczną w zakresie efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem. Program obejmuje m.in. takie zagadnienia, jak: zarządzanie strategiczne, zarządzanie relacjami z klientami, controlling personalny,...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
CELE SZKOLENIA
Poznanie podstawowych zasad i technik marketingu bezpośredniego. Określenie roli, jaką marketing bezpośredni może pełnić w promocyjnej i handlowej działalności firmy. Zdobycie praktycznych umiejętności operowania najważniejszymi narzędziami marketingu...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest przekazanie i usystematyzowanie niezbędnej wiedzy oraz umiejętności praktycznych w zakresie marketingu i nauk wspomagających marketing, jak również wiedzy dotyczącej zasad marketingowych i zachowań na eurorynku w okresie wchodzenia do UE.
Studia...