Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Menedżerowie dążą do budowania
zespołów, które są skuteczne, kompetentne i nastawione na realizację
celów danej organizacji. Dlatego każda świadomie zarządzająca osoba
powinna być w stanie zmotywować swój zespół, aby stworzyć produktywne
środowisko...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Plan: 1. Geneza i podstawa prawna 2. Prawo zamówień publicznych czy zasada konkurencyjności? 3. Zasada konkurencyjności w umowie o dofinansowanie projektu 4. Zakres podmiotowy 5. Zakres przedmiotowy 6. Przeprowadzenie zamówienia zgodnego z zasadą konkurencyjności...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Plan szkolenia: 1. Komunikacja - słowo wstepne. 2. Komunikacja niewerbalna - wprowadzenie: * definicja, * funkcje, * rodzaje. 3. Omówienie elementów komunikacji niewerbalnej: * mimika, * gestykulacja, * podanie dłoni, * kontakt wzrokowy, * ubiór, *...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest rozpoznanie
indywidualnych czynników stresogennych, ich przyczyn, objawów i skutków,
oraz przeanalizowanie własnej podatności na wypalenie zawodowe i
znalezienie najlepszej dla danej osoby metody profilaktyki. DZIEŃ...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Dla tych, którzy chcą radzić sobie ze stresem i emocjami, żyć racjonalnie i zdrowo.
Dla tych, którzy profesjonalnie zajmują się pomaganiem innym.
IDEA SZKOLENIA:
Dla kogo?
Dla tych, którzy chcą radzić sobie ze stresem i emocjami, żyć racjonalnie...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które w swojej pracy muszą
wykazywać się dużą elastycznością, samodzielnością i kreatywnym
myśleniem. Ukończenie szkolenia gwarantuje zwiększenie możliwości
adaptacyjnych i pełniejsze wykorzystanie potencjału własnego...
Kategoria:Motywacja
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenie przeznaczone dla kadry menadżerskiej, udział w szkoleniu
gwarantuje poznanie czynników wpływających na motywacje,rozwój
umiejętności motywowania oraz rozwój umiejętności otwartego
przekazywania informacji zwrotnych.
IDEA SZKOLENIA:...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Umiejętności osobiste Organizacja pracy większości
współczesnych firm wymaga od pracowników coraz większej ilości czasu
poświęcanego na realizację obowiązków zawodowych. W takiej sytuacji
pracownicy coraz mniej czasu i energii poświęcają realizacji własnych...
Kategoria:Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Typ:W ciągu tygodnia
Dynamicznie
zachodzące przemiany gospodarcze, wyznaczając tempo rozwoju
przedsiębiorstw, narzucają konieczność dostosowania zasobów
kompetencyjnych reprezentowanych przez organizacje do rosnących
oczekiwań rynku. Dla kadry menedżerskiej i pracowników odpowiedzialnych...
Kategoria:Administracja Personelem
Typ:W ciągu tygodnia
Program/Opis:
I. Podróż służbowa krajowa 1. Pojęcie podróży służbowy (miejsce rozpoczęcia, zakończenia, praca w trakcie delegacji). 2. Godziny nadliczbowe w podróży służbowej (kiedy przysługują, a kiedy nie?). 3. Udokumentowanie...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Budowanie kontaktu z pacjentem
Dobry
kontakt z pacjentem jest warunkiem efektywnej pracy lekarza, a tym
samym „zdrowienia” pacjenta. Z jednej strony pozwala lekarzowi lepiej
zrozumieć pacjenta, poznać jego potrzeby i problemy, z drugiej postawić
odpowiednią...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Radzenie sobie z trudnymi emocjami pacjenta (lęk, złość, wstyd)
W zawód lekarza wpisane jest, częstsze niż w innych profesjach,
kontaktowanie się z osobami przeżywającymi silne emocje – złość (od
niewielkiej irytacji do silnego wzburzenia), lęk (od...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Asertywność w kontaktach z pacjentem Lekarze, mają stały kontakt z ludźmi,
którzy przeżywają silne emocje, zatracają zdolność logicznego myślenia,
stają się zdeterminowani i zdecydowani zrobić wszystko dla siebie i
swoich bliskich, nie dbając o wszystkich...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Przekazywanie złych (trudnych, niepomyślnych) wiadomości
W zawód lekarza wpisane jest
przekazywanie pacjentowi informacji, których nie chciałby on usłyszeć.
Sytuacja jest wówczas trudna dla obydwu stron – i dla tego, który jest
posłańcem złych wiadomości,...