Kategoria:Zarządzanie Nieruchomościami
Typ:W ciągu tygodnia
Absolwent specjalności zarządzanie nieruchomościami posiądzie
kwalifikacje niezbędne do podjęcia zadań w instytucjach i
przedsiębiorstwach zajmujących się obrotem, zarządzaniem lub
inwestowaniem w nieruchomości. Ekonomiczne podstawy wykształcenia
pozwalają mu...
Kategoria:Zarządzanie Zmianą
Typ:W ciągu tygodnia
Osoba kończąca specjalność zarządzanie personelem będzie mieć duży
zasób wiedzy i umiejętności posługiwania się metodami i technikami
zarządzania zasobami ludzkimi. Znajomość zasad kierowania zespołem
podległych pracowników, połączona z wiedzą z zakresu zarządzania
finansami,...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Osoba kończąca specjalność marketing w zarządzaniu to menedżer
działający w warunkach rozwiniętej gospodarki rynkowej, który potrafi
kierować przedsiębiorstwem lub jego częścią, współpracować z
zagranicznymi podmiotami gospodarczymi, poruszać się na rynku
kapitałowym...
Kategoria:Zarządzanie Firmą
Typ:W ciągu tygodnia
Po ukończeniu specjalności zarządzanie przedsiębiorstwem jej absolwent
będzie posiadać umiejętności prowadzenia wszechstronnej diagnozy
sytuacji przedsiębiorstw z uwzględnieniem wskaźników finansowych i
pozafinansowych, a także określenia prognozowanej pozycji...
Kategoria:Zarządzanie Firmą
Typ:W ciągu tygodnia
Absolwent kończący tę specjalizację nabywa umiejętności w zakresie
adaptowania metod organizatorskich i technik zarządzania, w tym
zdolność do formułowania, interpretowania i rozwiązywania problemów
zarządzania w strukturze przedsiębiorstwa. Zdobyta wiedza pozwala...
Kategoria:Zarządzanie - ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Studiując na specjalizacji psychologia w zarządzaniu studenci pozyskują
wiedzą z zakresu stylu zarządzania organizacją, kulturą organizacyjną
oraz sposobów komunikacji interpersonalnej. Program specjalizacji
obejmuje także zagadnienia związane z problematyką...
Kategoria:Zarządzanie - ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Absolwent tej specjalizacji potrafi dostosować metody zarządzania do
specyfiki organizacji, kierować pracą ludzi w zespołach, pełnić role
menedżerskie na różnych szczeblach organizacji w jej strukturze.
Zdobyta wiedza pozwala mu także formułować strategie i...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Absolwenci tej specjalizacji posiadają umiejętności identyfikowania
oraz interpretowania szans i możliwości rynkowych, programowania
działań marketingowych na różnych rynkach produktowych z uwzględnieniem
ich specyfiki. Nabywają wiedzę z zakresu kierowania pracą...
Kategoria:Bankowość
Typ:W ciągu tygodnia
Absolwent tej specjalizacji nabywa wiedzę z zakresu zarządzania
finansami w banku komercyjnym, a w szczególności wiedzę z zakresu
bankowej rachunkowości finansowej i zarządczej, nabywa także
umiejętności prowadzenia analiz finansowych oraz audytu wewnętrznego...
Kategoria:Finanse - ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Absolwent specjalizacji zarządzanie finansami przedsiębiorstw zdobędzie
wiedzę z zakresu zarządzania, przede wszystkim wiedzę z zakresu
rachunkowości finansowej, rachunkowości zarządczej, analizy finansowej
oraz auditingu, ale również praktyczne umiejętności,...
Kategoria:Zarządzanie - ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Absolwent specjalizacji zarządzanie w administracji publicznej posiada
szeroką wiedzę dotyczącą zasad funkcjonowania administracji rządowej i
samorządowej. Znajomość organizacji i zarządzania w administracji,
prawa i postępowania administracyjnego powinna umożliwić...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Absolwent specjalizacji public relations będzie posiadał wiedzę i
umiejętności przydatne w pracy w biznesie, ośrodkach administracji
publicznej czy organizacjach pozarządowych. Realizowany na
specjalizacji program umożliwia zarówno podjęcie studiów podyplomowych
w...
Kategoria:Marketing Strategiczny
Typ:W ciągu tygodnia
Rynek pracy dla absolwentów tej specjalizacji stale rośnie. Dotyczy to
różnych sektorów - zorientowanych na zysk, jak i coraz częściej
organizacji non-profit. Zwiększa się też zapotrzebowanie na osoby,
które potrafią skutecznie i efektywnie zarządzać takimi...
Kategoria:Bezpieczeństwo Publiczne
Typ:W ciągu tygodnia
Studia na specjalizacji zarządzanie bezpieczeństwem stanowią ważne
źródło wiedzy dla osób zamierzających podjąć pracę na stanowiskach, w
ramach których realizuje się zadania z zakresu zarządzania kryzysowego,
a także dla wszystkich zainteresowanych problemami...
Kategoria:Finanse - ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Absolwent specjalizacji zarządzanie finansami przedsiębiorstw zdobędzie
wiedzę z zakresu zarządzania, przede wszystkim wiedzę z zakresu
rachunkowości finansowej, rachunkowości zarządczej, analizy finansowej
oraz auditingu, ale również praktyczne umiejętności,...
Kategoria:Zarządzanie Firmą
Typ:W ciągu tygodnia
Po ukończeniu specjalizacji absolwent będzie w stanie dokonać
wszechstronnej diagnozy sytuacji przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem
wskaźników finansowych i pozafinansowych, a także przedstawić zarządowi
spółki lub potencjalnemu inwestorowi prognozowaną pozycję...
Kategoria:Fizjoterapia
Typ:W ciągu tygodnia
1.Historia rehabilitacji 2. Etyka i deontologia 3. Pedagogika 4. Psychologia 5. Anatomia prawidłowa człowieka I 6. Biologia medyczna 7. Biochemia 8. Biofizyka 9. Turystyka i rekreacja niepełnosprawnych 10. Fizjoterapia ogólna 11. Kinezyterapia – I 12....
Kategoria:Fizjoterapia
Typ:Zaoczne
1.Historia rehabilitacji 2. Etyka i deontologia 3. Pedagogika 4. Psychologia 5. Anatomia prawidłowa człowieka I 6. Biologia medyczna 7. Biochemia 8. Biofizyka 9. Turystyka i rekreacja niepełnosprawnych 10. Fizjoterapia ogólna 11. Kinezyterapia – I 12....
Kategoria:Komunikacja
Typ:Zaoczne
Funkcje informacji w instytucji publicznejPodstawy prawa administracyjnegoPrawne aspekty zawodu rzecznika prasowegoRelacje medialnePrawo prasoweRodzaje komunikatów prasowychTworzenie komunikatu prasowegoSystemy dystrybucji komunikatów prasowychOrganizacja konferencji...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Podstawy komunikacji rynkowej Instrumenty komunikacji rynkowejHistoria reklamyRynek reklamyStruktura agencji reklamowejWspółpraca agencja-klientStrategie markiAnaliza sytuacji rynkowejWyznaczanie celów kampanii reklamowejStrategia reklamowaPlanowanie strategii...