Studia I Stopnia- Zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia I Stopnia- Zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Szczegółowe informacje
    Po ukończeniu specjalizacji absolwent będzie w stanie dokonać wszechstronnej diagnozy sytuacji przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem wskaźników finansowych i pozafinansowych, a także przedstawić zarządowi spółki lub potencjalnemu inwestorowi prognozowaną pozycję strategiczną przedsiębiorstwa wraz z rekomendacją wyboru określonej strategii wzrostu jego wartości. Cechą wyróżniającą absolwenta specjalizacji będzie umiejętność kompleksowego podejścia do problematyki wzrostu przedsiębiorstwa poprzez właściwe kojarzenie czynników strategicznych i finansowych determinujących jego wartość. Jej absolwenci mogą aplikować do działów finansowych i rozwojowych przedsiębiorstw, firm konsultingowych, mogą być kandydatami na kierowników niższego i średniego szczebla zarządzania.

    A.GRUPA TREŚCI OGÓLNYCH

        - Język obcy

     

    B.GRUPA TREŚCI PODSTAWOWYCH

        - Podstawy zarządzania
        - Podstawy finansów
        - Encyklopedia prawa
        - Matematyka
        - Statystyka
        - Nauka o organizacji
        - Mikroekonomia

    C.GRUPA TREŚCI KIERUNKOWYCH

        - Makroekonomia - kurs podstawowy
        - Psychologia
        - Technologie informacyjne
        - Logika
        - Ochrona własności intelektualnej
        - Podstawy marketingu
        - Podstawy rachunkowości
        - Badania marketingowe
        - Finanse przedsiębiorstwa
        - Rachunkowość finansowa
        - Zarządzanie usługami i produkcją
        - Analiza rynku
        - PR w organizacji
        - Bezpieczeństwo publiczne
        - Zarządzanie zasobami ludzkimi
        - Zarządzanie jakością
        - Informatyka w zarządzaniu
        - Organizacje międzynarodowe
        - Zachowania organizacyjne
        - Zarządzanie projektami
        - Socjologia organizacji
        - Integracja europejska
        - Postępowanie konsumenta na rynku
        - Strategia promocji
        - Prawo europejskie
        - Finanse międzynarodowe
        - Komunikowanie międzynarodowe
        - Etyka w biznesie

    D.PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE

        - Przedmioty do wyboru

    Seminarium licencjackie

Inne informacje związane z zarządzanie firmą

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |