Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studia I Stopnia- Marketing Polityczny Przedmioty: Grupa treści kształcenia ogólnego: * Język obcy (egzamin na poziomie B2 w dowolnym semestrze) * Filozofia * Socjologia * Socjotechnika * Ochrona własności intelektualnej * Technologie informacyjne...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studia I Stopnia- Menadżer Marki Przedmioty: Grupa treści kształcenia ogólnego: * Język obcy (egzamin na poziomie B2 w dowolnym semestrze) * Historia gospodarcza * Psychologia * Socjologia * Technologie informacyjne * Wychowanie fizyczne * Bezpieczeństwo...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Studia I Stopnia-Kreowanie Marki Przedmioty: Grupa treści kształcenia ogólnego: * Język obcy (egzamin na poziomie B2 w dowolnym semestrze) * Historia gospodarcza * Psychologia * Socjologia * Technologie informacyjne * Wychowanie fizyczne * Bezpieczeństwo...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Studia I Stopnia-Marketing Przedmioty: Grupa treści kształcenia ogólnego: * Język obcy (egzamin na poziomie B2 w dowolnym semestrze) * Historia gospodarcza * Psychologia * Socjologia * Technologie informacyjne * Wychowanie fizyczne * Bezpieczeństwo i higiena...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Cel studium
* zdobycie wszechstronnej wiedzy z zakresu: zarządzania, marketingu i technik sprzedaży - pod kątem ich praktycznego wykorzystania w działalności przedsiębiorcy na rynku,
* zdobycie nowoczesnej wiedzy z zakresu: efektywnych metod zarządzania sprzedażą...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Cel studium
* dostarczenie uczestnikom aktualnej wiedzy z marketingu i komunikacji międzykulturowej wymaganej w prowadzeniu biznesu na rynkach zagranicznych,
* zdobycie przez uczestników praktycznych umiejętności tworzenia i realizacji strategii marketingowych...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Magister Studia II Stopnia- Zarządzanie Specjalność- Marketing i Komunikacja w Biznesie Wykaz przedmiotów na kierunek Zarządzanie (II stopień) Przedmioty Ścieżka A Grupa treści podstawowych - Wspólczesne koncepcje zarządzania - Współczesne kierunki ekonomii...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy dotyczącej najnowszych rozwiązań z dziedziny marketingu, która może być wykorzystywana do budowania przewagi konkurencyjnej oraz komunikacji z szeroko rozumianym otoczeniem. Studia przeznaczone są przede wszystkim...