Cel studium
* zdobycie wszechstronnej wiedzy z zakresu: zarządzania, marketingu i technik sprzedaży - pod kątem ich praktycznego wykorzystania w działalności przedsiębiorcy na rynku,
* zdobycie nowoczesnej wiedzy z zakresu: efektywnych metod zarządzania sprzedażą...
Cel studium
* dostarczenie uczestnikom aktualnej wiedzy z marketingu i komunikacji międzykulturowej wymaganej w prowadzeniu biznesu na rynkach zagranicznych,
* zdobycie przez uczestników praktycznych umiejętności tworzenia i realizacji strategii marketingowych...
Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy dotyczącej najnowszych rozwiązań z dziedziny marketingu, która może być wykorzystywana do budowania przewagi konkurencyjnej oraz komunikacji z szeroko rozumianym otoczeniem. Studia przeznaczone są przede wszystkim...
Więcej informacji
Modal Header
Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.