Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Celem szkolenia jest poznanie i utrwalenie przez uczestników (przede wszystkim kierowników działów sprzedaży, menadżerów, kadry zarządzającej) umiejętności prostego stosowania skutecznego postępowania w negocjacjach. Realizacja warsztatów 'krok po kroku' ze sporządzania...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Merytoryczne i praktyczne przygotowanie osób odpowiedzialnych w firmie za kontakty
z mediami do przygotowania i przeprowadzenia skutecznej konferencji prasowej. Korzyści dla uczestników świadome stosowanie przekazu werbalnego i niewerbalnego w pracy rzecznikaudoskonalenie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest usprawnienie swoich umiejętności interpersonalnych, popracowanie nad utrzymaniem równowagi emocjonalnej oraz dobrej kondycji psychofizycznej. Korzyści dla uczestników Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą
Potrafili rozpoznawać uczucia...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Zdobycie wiedzy z obszaru występów publicznych, w tym zwłaszcza poznanie i przećwiczenie praktycznych technik związanych z publicznymi wypowiedziami – technik przydatnych w każdej sytuacji. Korzyści dla uczestników Przezwyciężenie stresu, zyskanie pewności siebie,...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest zwiększenie kompetencji perswazyjnych w relacjach interpersonalnych. Korzyści dla uczestników Uświadomienie sobie negatywnych i pozytywnych nawyków w wywieraniu wpływu na innychLepsze radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami ze strony...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Program szkolenia: Czy wszyscy manipulujemy?Co jest manipulacją a co nią nie jest?W jaki sposób nieświadomie manipulujemy?W jaki sposób możemy być świadomie manipulowani? Czy manipulacja zawsze jest zjawiskiem negatywnym?Jak dostrzec manipulacje i wywieranie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:
• zdefiniować potrzeby komunikacji wewnętrznej i przełożyć je na cele,
• określić cele i zaplanować audyt komunikacji wewnętrznej,
• stworzyć i wdrożyć plan działania komunikacji wewnętrznej w firmie,
•...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Celem szkolenia jest poznanie przez uczestników technik i metod efektywnej komunikacji w relacjach i kontaktach biznesowych. Udział w szkoleniu pozwoli na diagnozę własnego stylu komunikowania, weryfikację mocnych i słabych stron własnych umiejętności i wyeliminowanie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Do udziału w szkoleniu zapraszamy
wszystkie osoby, które kontaktują się z dłużnikami i chciałyby rozwinąć
swoje umiejętności wpływania na dłużników i tym samym zwiększyć
skuteczność w ściąganiu zaległych należności. Role zadaniowe: kontakt bezpośredni...