Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:e-learning
Przed
osobami, których praca wymaga kontaktu z tak dynamiczną materią, jaką jest
rynek
pracy i życie zawodowe człowieka, pojawiają się wciąż nowe wyzwania. Muszą
nieustannie obserwować i analizować zachodzące w tej sferze zmiany oraz dążyć...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:e-learning
Metody rozwiązywania sytuacji konfliktowych, wyjaśnia różnicę pomiędzy wywieraniem wpływu a manipulacją, objaśnia, na czym polega sukces w negocjacjach i jakie są sposoby ich prowadzenia. Ułatwia poznanie technik manipulacji i strategii obrony.
Wyczerpującym...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:e-learning
Wiedza prezentowana
w kursie pozwoli uczestnikom zrozumieć, a w niektórych przypadkach nawet
przewidzieć część zachowań partnerów negocjacyjnych, a tym samym zwiększy
szansę efektywnego dochodzenia do celu, bez używania presji wobec drugiej
strony....
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:e-learning
Konflikty są stałym elementem naszego życia zawodowego
i osobistego. Czasem nadciągają powoli i zostają łagodnie rozładowane, a
czasami są bardzo gwałtowne i bardzo przykre w skutkach. Kurs przedstawia istotę konfliktu, jego wpływ na różne
relacje między ludźmi...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:e-learning
Celem kursu jest zmiana tradycyjnego, przedmiotowego sposobu widzenia człowieka na nowy, podmiotowy, który umożliwia świadomą i zamierzoną twórczość. Intencją autora jest rozbudzenie w uczestnikach świadomości własnej podmiotowości i wyrobienie przekonania, że...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:e-learning
We współczesnym świecie, aby zostać zauważonym należy umieć dobrze się zaprezentować, pokazać swoje mocne strony. Wiele osób ma z tym trudności. Równie często bierzemy na siebie zbyt wiele obowiązków czy zgadzamy się na coś, co jest dla nas niewygodne.
Kurs...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:Zaoczne
Studia podyplomowe w zakresie: Doradztwa zawodowego i edukacyjnego Kwalifikacje: przygotowanie do pracy w charakterze doradcy zawodowego w różnych typach placówek (np. urzędy pracy, zakłady pracy, na stanowisku szkolnego doradcy zawodowego - pod warunkiem posiadania...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Szkolenia in company Szkolenia zamknięte dla firm Organizacja szkoleń: PRZED SZKOLENIEM * Wizyta konsultanta w firmie, której celem jest określenie potrzeb klienta, ustalenie celów szkolenia oraz poznanie specyfiki działania firmy. * Przygotowanie szczegółowego...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:Zaoczne
Po szkoleniu jego uczestnicy będą:
* umieli zapanować nad swoim niszczącym stresem i przez to mieć
więcej pozytywnej energii w pracy
* znali główne czynniki powodujące własny stres
* znali wpływ stresu na konflikty w pracy i stosowali metody radzenia sobie...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:Zaoczne
Po szkoleniu jego uczestnicy będą:
* łatwiej tworzyli nowe pomysły i rozwiązania
* oceniali i rozwijali pomysły swoje i innych
* rozumieli rolę i możliwości własnego wpływu na to, co nas otacza
* wykorzystywali techniki podnoszenia własnego potencjału twórczego
*...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:Zaoczne
Misją studiów podyplomowych w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu jest rozwijanie potencjału ludzi i organizacji w warunkach nowej, zintegrowanej gospodarki unijnej. Studia Podyplomowe Akademia trenera RAMOWY PROGRAM AKADEMII TRENERA I. BLOK WPROWADZAJĄCY 1....
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:Zaoczne
Studia mają na celu przekazanie wiedzy z zakresu organizacji i funkcjonowania jednostek administracji publicznej, planu informatyzacji usług publicznych oraz problemów powstających w związku z informatyzacją tych usług. Ponadto omawiane będą zagadnienia z zakresu...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Dobre
wiatry sprzyjają tym, którzy wiedzą, dokąd chcą dopłynąć a kreatywność
prowokuje innowacyjność. Co łączy te dwa stwierdzenia?
Zapraszamy Państwa na prowokatywne warsztaty szkoleniowe, w czasie których znajdziecie Państwo odpowiedź na to pytanie. Jednak...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy:\r\n Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą wzbogacić swoje \r\numiejętności interpersonalne o wywieranie wpływu, chcą poznać \r\nposzczególne narzędzia perswazji aby zdecydować, które z nich będą \r\nstosować i dalej doskonalić. \r\n...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy:\r\n Adresatami warsztatów są osoby uczestniczące w negocjacjach z \r\ndłużnikami – ze względu na zaawansowany charakter prowadzonego treningu \r\nsugerowana jest podstawowa znajomość negocjacji windykacyjnych. \r\nKształtowanie postawy:...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Uczestnicy: Adresatami szkolenia są specjaliści ds. windykacji terenowej, osoby bezpośredni kontaktujące się z dłużnikami. Kształtowanie postawy: Celem\r\n szkolenia jest poznanie metod i zasad prowadzenia rozmów windykacyjnych\r\n w kontakcie bezpośrednim,...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Budowanie kontaktu z pacjentem
Dobry
kontakt z pacjentem jest warunkiem efektywnej pracy lekarza, a tym
samym „zdrowienia” pacjenta. Z jednej strony pozwala lekarzowi lepiej
zrozumieć pacjenta, poznać jego potrzeby i problemy, z drugiej postawić
odpowiednią...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Radzenie sobie z trudnymi emocjami pacjenta (lęk, złość, wstyd)
W zawód lekarza wpisane jest, częstsze niż w innych profesjach,
kontaktowanie się z osobami przeżywającymi silne emocje – złość (od
niewielkiej irytacji do silnego wzburzenia), lęk (od...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Asertywność w kontaktach z pacjentem Lekarze, mają stały kontakt z ludźmi,
którzy przeżywają silne emocje, zatracają zdolność logicznego myślenia,
stają się zdeterminowani i zdecydowani zrobić wszystko dla siebie i
swoich bliskich, nie dbając o wszystkich...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Przekazywanie złych (trudnych, niepomyślnych) wiadomości
W zawód lekarza wpisane jest
przekazywanie pacjentowi informacji, których nie chciałby on usłyszeć.
Sytuacja jest wówczas trudna dla obydwu stron – i dla tego, który jest
posłańcem złych wiadomości,...