Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Cel studiów
* Fachowe i gruntowne przygotowanie specjalistów w reżyserii filmów reklamowych i ich marketingu.
* Przekazanie studentom ogólnej wiedzy z zakresu reklamy filmowej, znaczenia i siły przekazu reklamowego tego typu. Reżyseria, produkcja i marketing...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
CHARAKTERYSTYKA STUDIÓW
Studia dają najnowszą wiedzę teoretyczną i praktyczną w zakresie efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem. Program obejmuje m.in. takie zagadnienia, jak: zarządzanie strategiczne, zarządzanie relacjami z klientami, controlling personalny,...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest doskonalenie kompetencji i umiejętności osób odpowiedzialnych za decyzje marketingowe w instytucjach finansowych. Studia nie tylko przyczynią się do poszerzenia wiedzy uczestników w obszarze marketingu usług finansowych, ale również stworzą...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest doskonalenie kompetencji i umiejętności osób odpowiedzialnych za decyzje marketingowe w przedsiębiorstwach farmaceutycznych. Sylwetka absolwenta
Absolwenci tych studiów podyplomowych powinni posiąść następujące umiejętności:
- Identyfikowania...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest przekazanie i usystematyzowanie niezbędnej wiedzy oraz umiejętności praktycznych w zakresie marketingu i nauk wspomagających marketing, jak również wiedzy dotyczącej zasad marketingowych i zachowań na eurorynku w okresie wchodzenia do UE.
Studia...