Kategoria:Psychologia
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest dostarczenie wiedzy z zakresu psychologii konsumenta oraz wskazanie jej praktycznych zastosowań dla przewidywania zachowań oraz w komunikacji z konsumentami. W trakcie studiów będzie się można dowiedzieć jakie decyzje strategiczne są niezbędne...
Kategoria:Metodyka
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest dostarczenie wiedzy oraz wykształcenie umiejętności w zakresie wzajemnie uzupełniających się obszarów kompetencyjnych, decydujących o powodzeniu każdego projektu. Pierwszy z nich obejmuje „twarde” kompetencje zarządcze, skumulowane w dwu wiodących...
Kategoria:Psychologia
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest poszerzenie kompetencji osób odpowiedzialnych za rozwój zawodowy pracowników poprzez dostarczenie pełnego pakietu praktycznych narzędzi niezbędnych do realizacji polityki szkoleniowej zgodnie z najświeższymi trendami na świecie oraz wyzwaniami,...
Kategoria:Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest teoretyczne i praktyczneprzygotowanie słuchaczy do tworzenia i wdrażania w firmie optymalnej polityki personalnej. Zadanie to wymaga z jednej strony wiedzy na temat nowoczesnych metod doboru kadr, szkoleń, zarządzania motywacją, społecznych...
Kategoria:Psychologia
Typ:Zaoczne
W trakcie studiów można się m. in. dowiedzieć, dlaczego decyzje człowieka nie zawsze są racjonalne, od czego zależy motywacja do działania, w jaki sposób wywierać wpływ na ludzi, aby osiągać zamierzone efekty. Przekazywana wiedza stanowi element szeroko rozumianych...
Kategoria:Psychologia
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest przygotowanie słuchaczy do samodzielnego radzenia sobie z wyzwaniami stojącymi przed rozwijającymi się organizacjami, a więc wyposażenie ich w takie kompetencje jak:
1.Diagnozowanie problemów i rozumienie procesów organizacyjnych
2.Wspieranie...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Uczestnicy zapoznają się ze współczesnymi światowymi trendami w zakresie budowania kultury organizacyjnej i marki pracodawcy. W toku praktycznych ćwiczeń i dyskusji grupowych uzyskają wgląd w sposób doskonalenia praktyk HR w celu wzmacniania marki pracodawcy....
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Celem zajęć jest przedstawienie współczesnej wiedzy na temat koncepcji, procesu i narzędzi budowania marek i przekazów komercyjnych, opartej na solidnych podstawach psychologicznych. Ponadto studenci uczestniczyć będą w szeregu ćwiczeń i warsztatów pokazujących...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:Zaoczne
Celem zajęć jest przedstawienie współczesnej wiedzy na temat koncepcji, procesu i narzędzi budowania marek i przekazów komercyjnych, opartej na solidnych podstawach psychologicznych. Ponadto studenci uczestniczyć będą w szeregu ćwiczeń i warsztatów pokazujących...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest wszechstronne przygotowanie słuchaczy do realizowania zadań z zakresu public relations w zmieniającym się otoczeniu organizacji. Kształcenie obejmuje nie tylko podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu public relations, komunikowania społecznego,...
Kategoria:Psychologia
Typ:Zaoczne
Celem Studium jest dostarczenie wiedzy oraz wykształcenie umiejętności w zakresie psychologii marketingu gospodarczego i politycznego. Studium oferuje nowoczesną wiedzę z zakresu psychologii rynku w przedsiębiorstwie, w partii politycznej i w mediach, w dziedzinie...
Kategoria:Politologia
Typ:W ciągu tygodnia
Magister Studia II Stopnia Politologia W wiodących ośrodkach badawczych nauki polityczne są dyscypliną porównawczą i empiryczną, nastawioną na badanie instytucji i zachowań politycznych w różnych kontekstach kulturowych. Program politologii w SWPS nawiązuje...
Kategoria:Socjologia
Typ:W ciągu tygodnia
Magister Studia II Stopnia Socjologia Socjologia zajmuje się obserwacją i badaniem życia społecznego i publicznego, zachowań, reakcji, obyczajowości jednostki oraz jej sposobami reagowania na wyzwania, którym musi sprostać; analizuje takie kwestie, jak np. członkostwo...
Kategoria:Kulturoznawstwo
Typ:W ciągu tygodnia
Magister Studia II Stopnia Kulturoznawstwo Kulturoznawstwo jest dziedziną wiedzy zajmującą się badaniem kultury i wszelkich jej aspektów, od rytuału po nowe media. Studia kulturoznawcze w SWPS są realizowane według programu autorskiego opracowanego przez kadrę...
Kategoria:Psychologia
Typ:Zaoczne
Studia Magisterskie (jednolite) Kierunek-Psychologia Specjalność-Psychologia dla Magistrów (3-letnia psychologia intensywna) Podejmując studia w SWPS można uzyskać tytuł zawodowy magistra psychologii w trybie zaocznym w okresie krótszym niż...
Kategoria:Psychologia
Typ:W ciągu tygodnia
Magister Studia Magisterskie (jednolite) Neurokognitywistyka Neurokognitywistyka to nowatorska, interdyscyplinarna specjalność, łącząca psychologię z najnowszą wiedzą na temat funkcjonowania mózgu (neurofizjologią poznawczą) oraz informatyką i modelowaniem sieci...
Kategoria:Psychologia
Typ:W ciągu tygodnia
Magister Studia Magisterskie (jednolite) Psychologia Biznesu Specjalność psychologia biznesu to nowość w ofercie dydaktycznej SWPS. Jej tematyka nie ogranicza się tylko do psychologii. Osoby studiujące psychologię biznesu zdobędą wiedzę z zakresu psychologii...
Kategoria:Psychologia
Typ:W ciągu tygodnia
Magister Studia Magisterskie(jednolite) Kierunek-Psychologia Specjalność-Psychologia Społeczna Internetu i Komunikacji Współczesne społeczeństwo zmienia się bardzo szybko, a jednym z najważniejszych katalizatorów tych zmian jest rozwój technologii informatycznych,...
Kategoria:Psychologia Kliniczna
Typ:W ciągu tygodnia
Magister Studia Magisterskie (jednolite) Psychologia Kliniczna Psychologia kliniczna zajmuje się wyjaśnianiem psychicznych przesłanek zdrowia, oddziaływaniami promującymi rozwój osobisty i optymalne funkcjonowanie ludzi oraz udzielaniem pomocy psychologicznej...
Kategoria:Psychologia
Typ:W ciągu tygodnia
Student zdobywa wiedzę podstawową m.in z zakresu analizy badań, psychologii poznania i wpływu społecznego, zachowań konsumenckich, neuronauki poznawczej i społecznej, psychologii politycznej, porównawczej i ewolucyjnej czy kulturowych podstaw funkcjonowania człowieka....