Studia Podyplomowe-Psychologia Konsumenta - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia Podyplomowe-Psychologia Konsumenta - Zaoczne - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    Celem studiów jest dostarczenie wiedzy z zakresu psychologii konsumenta oraz wskazanie jej praktycznych zastosowań dla przewidywania zachowań oraz w komunikacji z konsumentami. W trakcie studiów będzie się można dowiedzieć jakie decyzje strategiczne są niezbędne na poszczególnych etapach cyklu życia firmy i produktu/usługi, dlaczego nagrody nie zawsze są skutecznym sposobemwpływania na zachowania konsumentów, czemu służą i jak organizować promocje sprzedaży oraz jak realizować marketing partnerski i budować lojalność klienta, aby zwiększać poziom satysfakcji konsumentów i efektywność firmy. Część zajęć jest poświęcona analizie wyników badań z udziałem konsumentów i wykorzystywaniu informacji z nich pochodzących w praktyce marketingowej.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Studia adresowane są do pracowników działów marketingu, agencji reklamowych, działów badań i punktów obsługi klienta oraz do wszystkich osób zainteresowanych poznaniem psychologicznych mechanizmów leżących u podłoża zachowań konsumentów.
  • Szczegółowe informacje
    Studia Podyplomowe
    Psychologia Konsumenta


    Wiedza przekazywana w trakcie studiów stanowi także element szeroko rozumianych indywidualnych kompetencji psychologicznych, związanych z umiejętnością komunikowania się z ludźmi i korzystnego prezentowania własnej osoby, a także racjonalnego gospodarowania pieniędzmi w dobie coraz bogatszej oferty rynkowej. Studia te dają więc możliwość nabywania i doskonalenia umiejętności przydatnych w funkcjonowaniu zawodowym i ułatwiających życie poza-zawodowe.
     
    Tematyka i organizacja zajęć: Program obejmuje 240 godzin zajęć dydaktycznych, realizowanych w formie interaktywnych wykładów i warsztatów.

    Zajęcia należą do czterech bloków tematycznych:

    *Psychologia: Psychologia ogólna. Psychologia wywierania wpływu. Psychologia konsumenta,
    *Marketing: Elementy marketingu. Marketing partnerski – CRM. Marketing bezpośredni, Promocje sprzedaży, Budowanie lojalności,
    *Badania marketingowe: Badania jakościowe i ilościowe. Wykorzystanie badań konsumenckich w praktyce marketingowej,
    *Komunikacja z konsumentem: Psychologia reklamy. Public Relation. Techniki sprzedaży. Kreowanie wrażenia i autoprezentacja. Negocjacje
    .

    Warunki zaliczenia: Zaliczenie poszczególnych zajęć w ramach studiów.
     
    Kadra nauczająca: Kierownikiem studiów jest dr Grażyna Wąsowicz - Kiryło -  psycholog ekonomiczny, doktor nauk humanistycznych, inicjatorka, współorganizatorka i kierownik pierwszej w Polsce specjalizacji Psychologia Ekonomiczna. Członek The International Association for Research in Economic Psychology oraz The Association for Consumer Research.
    Zajęcia prowadzą pracownicy Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej oraz Uniwersytetu Warszawskiego, a także doświadczeni praktycy.

Inne informacje związane z psychologia

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |