Home > Studia I Stopnia > Psychologia > Dzienne > Warszawa > Studia I i II Stopnia - Psychologia w Zarządzaniu - Warszawa - Mazowieckie

Studia I i II Stopnia - Psychologia w Zarządzaniu - Dzienne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Akademia Leona Koźmińskiego

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Studia I i II Stopnia - Psychologia w Zarządzaniu - Dzienne - Warszawa - Mazowieckie

  • Cele
    przyswojenie klasycznej wiedzy o ekonomii i zarządzaniu w powiązaniu z najnowszymi odkryciami psychologii. Choć wykładane są także podstawy psychologii (psychologii poznawczej, motywacji, społecznej etc.), to szczególną wagę przywiązuje się do zastosowań psychologii w biznesie, organizacji itd.
  • Praktyki
    * Ze względu na specyfikę programu nauczania przedmioty specjalnościowe (z psychologii) realizowane są od pierwszego roku studiów.
    * Naszym wykładowcą oraz Kierownikiem Katedry Psychologii Ekonomicznej jest prof. Tadeusz Tyszka, wybitny specjalista w zakresie psychologii ekonomicznej, Dyrektor Centrum Psychologii Rynkowej i Badań nad Decyzjami. Autor wielu książek z dziedziny teorii decyzji, psychologii ekonomicznej, zachowań konsumenckich i zarządzania ryzykiem. Wśród nich m.in. " Psychologia zachowań konsumenckich", Racjonalność decyzji, Pewność i ryzyko".
  • Szczegółowe informacje
    KIM MOŻESZ BYĆ PO STUDIACH?
    • specjalistą zarządzania zatrudnionym we wszelkiego typu nowoczesnych organizacjach, w których przechodzi się na nowatorskie sposoby zarządzania, uwzględniające ciągłe zmiany otoczenia firmy
    • specjalistą w dziale personalnym przedsiębiorstw
    • specjalistą w firmie zajmującej się analizą zachowań konsumentów i projektujących sposoby wpływania na te zachowania poprzez działania marketingowe
    CO ZYSKUJESZ NA STUDIACH?
    • aktualną wiedzę w zakresie psychologii organizacji, kierowania, podejmowania decyzji
    • aktualną wiedzę w zakresie zachowań konsumenckich i sposobów jej wykorzystania w marketingu i reklamie
    • praktyczne umiejętności prowadzenia badań marketingowych (zbieranie i analiza danych rynkowych)
    • umiejętność zarządzania personelem: diagnozy potrzeb organizacji oraz wprowadzania zmian w organizacjach
    REALIZOWANE PRZEDMIOTY - STUDIA PIERWSZEGO STOPNIA
    • Socjologia
    • Podstawy zarządzania
    • Nauka o organizacji
    • Mikroekonomia
    • Podstawy finansów
    • Podstawy nauk prawnych
    • Matematyka
    • Historia gospodarcza lub logika
    • Statystyka opisowa
    • Zastosowanie statystyki w badaniach psychologicznych
    • Ochrona własności intelektualnej
    • Makroekonomia
    • Podstawy ekonometrii
    • Prawo działalności gospodarczej
    • Prawo pracy
    • Zachowania organizacyjne
    • Zarządzanie strategiczne
    • Zarządzanie projektami
    • Zarządzanie zasobami ludzkimi
    • Zarządzanie jakością
    • Funkcjonowanie wspólnot europejskich
    • Informatyka w zarządzaniu
    • Marketing
    • Badania marketingowe
    • Rachunkowość finansowa
    • Finanse przedsiębiorstwa
    • Sprawozdawczość finansowa
    • Procesy informacyjne w zarządzaniu
    • Wprowadzenie do psychologii
    • Psychologia ogólna: procesy poznawcze
    • Psychologia ogólna: motywacja i emocje
    • Psychologia ogólna: osobowość, różnice indywidualne
    • Psychologia społeczna
    • Psychologia ekonomiczna
    • Metodologia badań społecznych
    • Warsztaty psychologiczne
    • Wykłady do wyboru
    • Przygotowanie do egzaminu licencjackiego
    • Praktyka zawodowa
    • Język angielski
    • Język obcy II (tylko studia stacjonarne)
    • Wychowanie fizyczne (tylko studia stacjonarne)
    STUDIA KOŃCZĄ SIĘ EGZAMINEM LICENCJACKIM.
    NAUKĘ MOŻNA KONTYNUOWAĆ NA STUDIACH DRUGIEGO STOPNIA.

     
    REALIZOWANE PRZEDMIOTY - STUDIA DRUGIEGO STOPNIA
    • Negocjacje
    • Strategie e-biznesu
    • Diagnostyka organizacyjna
    • Prawo pracy
    • Psychologia ogólna: motywacja i emocje
    • Socjologia ekonomiczna
    • Badania operacyjne
    • Psychologia podejmowania decyzji
    • Psychologia kierowania ludźmi
    • Konsulting personalny
    • Metody psychologiczne w badaniach marketingowych
    • Przedsiębiorczość i podejmowanie ryzyka
    • Zachowania konsumenckie
    • Reklama i twórczość
    • Public relations
    • Komunikacja społeczna
    • Motywowanie i wynagradzanie pracowników
    • Psychologia rynków finansowych
    • Podstawy finansów
    • Conflict Resolution in Industry and Business
    • Wykłady do wyboru
    • Wykłady do wyboru w języku angielskim
    • Seminarium magisterskie
    STUDIA KOŃCZĄ SIĘ OBRONĄ PRACY MAGISTERSKIEJ.
    NAUKĘ MOŻNA KONTYNUOWAĆ NA STUDIACH DOKTORANCKICH.

Inne informacje związane z Psychologia

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |