Kategoria:Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Typ:Zaoczne
Przekazanie słuchaczom aktualnego zestawu wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania pracą i zasobami ludzkimi, niezbędnego w warunkach globalizacji gospodarki, europeizacji rynku pracy oraz nowych uwarunkowań konkurencyjności na rynku lokalnym, krajowym i międzynarodowym....
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Budowanie kontaktu z pacjentem
Dobry
kontakt z pacjentem jest warunkiem efektywnej pracy lekarza, a tym
samym „zdrowienia” pacjenta. Z jednej strony pozwala lekarzowi lepiej
zrozumieć pacjenta, poznać jego potrzeby i problemy, z drugiej postawić
odpowiednią...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Radzenie sobie z trudnymi emocjami pacjenta (lęk, złość, wstyd)
W zawód lekarza wpisane jest, częstsze niż w innych profesjach,
kontaktowanie się z osobami przeżywającymi silne emocje – złość (od
niewielkiej irytacji do silnego wzburzenia), lęk (od...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Asertywność w kontaktach z pacjentem Lekarze, mają stały kontakt z ludźmi,
którzy przeżywają silne emocje, zatracają zdolność logicznego myślenia,
stają się zdeterminowani i zdecydowani zrobić wszystko dla siebie i
swoich bliskich, nie dbając o wszystkich...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Przekazywanie złych (trudnych, niepomyślnych) wiadomości
W zawód lekarza wpisane jest
przekazywanie pacjentowi informacji, których nie chciałby on usłyszeć.
Sytuacja jest wówczas trudna dla obydwu stron – i dla tego, który jest
posłańcem złych wiadomości,...