Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
„Czy mogłabym wyglądać nieziemsko?”-zadajesz sobie to pytanie przeglądając zdjęcia w najnowszym numerze ulubionego magazynu lub oglądając filmy z Audrey Hepburn czy Grace Kelly? Pozwól, że odpowiemy. Tak! Możesz wyglądać fantastycznie,...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
PLAN SZKOLENIA:
- PR wewnętrzny i zewnętrzny – wzajemne zależności
- Katastrofalne skutki przedwczesnego rozgłosu
- Elementy firmowego zestawu PR
- Co może zbudować korzystny wizerunek instytucji?
- Konieczność testowania, czyli PR-owy skok na „głęboki...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Podczas zajęć dydaktycznych uczestnicy studium zdobędą kompetencje: - promowania szkoły i innych placówek edukacyjnych, - konstruowania wypowiedzi dla mediów i w mediach, - tworzenia promocyjnego wizerunku...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Celem kształcenia jest poznanie przez studentów dziedziny zarządzania organizacją jaką jest Public Relations. Wykładowcy legitymują się dorobkiem nie tylko naukowym, ale także praktycznym: pełnili funkcje szefów komórek PR w różnych organizacjach, kierowali kampaniami...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Ci studenci, którzy kontynuują studia PR, doskonalą
umiejętności i poszerzają zdobytą wiedzę. Ćwiczenia, wykłady i treningi
realizowane są na wyższym poziomie „wtajemniczenia”. Program studiów
obejmuje całe spectrum zarządzania informacjami.
Studenci,...
Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia Podyplomowe- Public Relations z Elementami Psychologii Zarządzania PROGRAM studiów obejmuje następujące zagadnienia: -psychologia zarządzania, -komunikacja społeczna (wystąpienia publiczne, organizacja i uczestnictwo w zebraniach i konferencjach), -media...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Studia Podyplomowe-Rzecznik Prasowy PROGRAM studiów uwzglednia nastepujace zagadnienia: • Warsztat pracy i biuro rzecznika prasowego • Rola rzecznika prasowego w firmie i obsługa wizyt • Wiedza o prasie, radiu i telewizji jako mediach i umiejetnosci ich przegladu...
Kategoria:Public Relations
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Po ukończeniu specjalności Marketing i Public Relations absolwenci będą potrafili m.in.:
* identyfikować potrzeby klientów, przygotować plan marketingowy i biznesplan,
* przeprowadzać badania marketingowe,
* zaprojektować skuteczny przekaz reklamowy,
*...