Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest
zapoznanie się z problematyką przeprowadzania transakcji kupna/
sprzedaży z udziałem konsumentów, w szczególności z zagadnieniami
dotyczącymi praw i obowiązków oraz zakresu odpowiedzialności...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
zwiększenie skuteczności sprzedaży poprzez efektywniejsze pozyskiwanie klientów oraz profesjonalną obsługęnabycie umiejętności wykorzystywania wrodzonych zasobów oraz przeciwdziałania...
Kategoria:Handel
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Wielu handlowców nie
potrafi sprzedawać, zadowalając się jednostkową transakcją. Szkolenie
ma na celu nauczenie jak budować trwałe relacje z klientem w oparciu o
taktykę i strategię w relacjach...
Kategoria:Reklama
Typ:Zaoczne
Tryb nauczania: zaoczny
Tytuł: technik organizacji reklamy
Program nauczania:
Podstawy ekonomii Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw Marketing Elementy towaroznawstwa Public relations Organizacja reklamy Psychologia reklamy Prawo, etyka i kultura zawodowa...