* Praktyczna wiedza mająca pomóc Państwu w obsłudze i pozyskiwaniu kolejnych lojalnych Klientów!...
* ... a ponadto nabycie umiejętności efektywnego sposobu budowania relacji z Klientami oraz zbudowanie na tyle trwałych więzi, by móc zabezpieczyć się przed...
* Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży.
* Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą potrzeb Klienta. Budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla Klienta.
* Rozwój efektywnych...
Cel warsztatów: Podczas warsztatów „PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA” uczestnicy
poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem, a
także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć
miejsce w trakcie tych...
Więcej informacji
Modal Header
Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.