Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Zapoznanie uczestników z
koncepcją strategicznego i planowego podejścia do marketingu (z
uwzględnieniem orientacji i celów firmy oraz analizy aktualnej sytuacji
marketingowej), a także uzyskanie wiedzy i...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Zapoznanie uczestników z
koncepcją marketingu-mix (kompleksowe podejście do marketingu w firmie),
a także uzyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie planowania i
realizacji kampanii reklamowych (w tym współpracy...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Podczas szkolenia
zajmujemy się wszystkimi aspektami budującymi w naturalny sposób
komunikację wewnętrzną w firmach za pomocą dokumentacji firmowej.
Opowiemy i pokażemy, że nawet faktura jest nośnikiem wizerunku...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Zapoznanie uczestników z
koncepcją analitycznego i badawczego podejścia do marketingu (z
uwzględnieniem metod analizy różnych obszarów działania firmy), a
także uzyskanie wiedzy i umiejętności w zakresie...