* Przybliżenie podstawowych zasad obsługi klienta
* Zwrócenie uwagi na powiązanie zadań w zakresie obsługi klienta z celami firmy
* Przybliżenie typologii klienta w celu poprawy komunikacji z klientem i skuteczniejszego radzenia sobie w trudnych sytuacjach...
* Uzyskanie wiedzy na temat zarządzania relacjami z klientem (Customer Relationship Management).
* Poznanie nowej filozofii biznesowej obejmującej całą organizację.
* Poznanie uwarunkowań wdrożenia CRM
* Poznanie zasad stosowania koncepcji CRM...
Celem szkolenia jest przedstawienie praktycznych metod umożliwiających pomiar i doskonalenia zadowolenia klientów. Wyjaśnione też będą „mechanizmy” budujące lojalność klientów. Uczestnicy szkolenia przećwiczą różne metody związane z analizą
danych. W czasie szkolenia...
Więcej informacji
Modal Header
Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.