Kategoria:Public Relations
Typ:Zaoczne
Studia mają na celu przekazanie niezbędnej wiedzy oraz umiejętności praktycznych związanych z tworzeniem wizerunku firmy jak również usystematyzowanie tej wiedzy. Słuchacze zapoznają się z podstawowymi pojęciami i historią PR, ze strategią i technikami PR, z...
Kategoria:Marketing
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest przekazanie i usystematyzowanie niezbędnej wiedzy oraz umiejętności praktycznych w zakresie marketingu i nauk wspomagających marketing, jak również wiedzy dotyczącej zasad marketingowych i zachowań na eurorynku w okresie wchodzenia do UE.
Studia...
Kategoria:Handel Międzynarodowy
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest zapoznanie słuchaczy z wybranymi zagadnieniami handlu międzynarodowego. Kształcą one pracowników dla przedsiębiorstw prowadzących działalność handlową z zagranicą, spółek z udziałem kapitału zagranicznego. Program studiów
1. ...
Kategoria:Zarządzanie Agencją Nieruchomościami
Typ:Zaoczne
Celem kierunku jest kształcenie ekspertów w zakresie nowoczesnych metod sprzedaży uwzględniając współczesne tendencje w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Studia stanowią odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie zgłaszane ze strony praktyki gospodarczej na profesjonalistów...
Kategoria:Zarządzanie Agencją Nieruchomościami
Typ:Zaoczne
Zasadniczym celem studiów jest profesjonalizacja zarządzania klubem sportowym w zmieniających się warunkach gospodarczych w ramach dyscyplin zespołowych takich jak: piłka nożna, koszykówka, siatkówka, piłka ręczna. Studia mają także na celu przekazanie wiedzy...
Kategoria:Kierowanie Projektami
Typ:Zaoczne
Celem studiów podyplomowych jest przekazanie słuchaczom wiedzy teoretycznej i praktycznej związanej zarządzaniem projektami w organizacji. Uczestnictwo w studiach pozwoli na rozszerzenie lub nabycie umiejętności wymaganych i potrzebnych w realizacji projektów...