STUDIA PODYPLOMOWE - ZARZĄDZANIE KLUBEM SPORTOWYM - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem KRAKOWSKA SZKOŁA BIZNESU

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły STUDIA PODYPLOMOWE - ZARZĄDZANIE KLUBEM SPORTOWYM - Zaoczne - Kraków - Małopolskie

  • Cele
    Zasadniczym celem studiów jest profesjonalizacja zarządzania klubem sportowym w zmieniających się warunkach gospodarczych w ramach dyscyplin zespołowych takich jak: piłka nożna, koszykówka, siatkówka, piłka ręczna. Studia mają także na celu przekazanie wiedzy i rozwój umiejętności zapewniających skuteczne i sprawne zarządzanie organizacjami sportowymi.
  • Profil słuchacza / wymogi
    - osoby pracujące w organizacjach sportowych, - osoby zarządzające klubami sportowymi - wszyscy ci, którzy wiążą swoją karierę zawodową z działalnością i funkcjonowaniem klubów sportowych.
  • Szczegółowe informacje
    RAMOWY PROGRAM STUDIÓW
     
    Historia i rozwój gier zespołowych.
    Prawne ramy funkcjonowania klubu sportowego.

    1.    forma prawna funkcjonowania klubów
    2.    kontraktowanie: kontrakt menedżerski-zawodnicy, umowy cywilno prawne-zawodnicy, kontrakty płacowe-zawodnicy i trenerzy, umowy o pracę-obsługa medyczna i administracyjna;
    3.    prawne aspekty umów medialnych
    4.    formy przekształcania klubów sportowych: zagadnienia prawne
    5.    prawne zabezpieczenie organizacji imprez masowych

    Organizacyjne uwarunkowania funkcjonowania klubu sportowego:

    1.    zasoby techniczno-sportowe
    2.    zespoły (sztaby szkoleniowe)
    3.    struktury organizacyjne jednostek sportowych
    4.    metody i techniki wykorzystywane w odprawach przedmeczowych

    Zarządzanie finansami klubu sportowego:

    1.    rachunkowość działalności klubu sportowego
    2.    zarządzanie finansami w sporcie
    3.    budżetowanie klubu
    4.    analiza efektywności inwestycji
    5.    finansowe aspekty transakcji między klubami sportowymi
    6.    finansowe aspekty zawierania kontraktów w klubach sportowych

    Marketing klubów sportowych:

    1.    reklama w sporcie
    2.    sponsoring w sporcie
    3.    działania promocyjne klubów sportowych
    4.    kształtowanie  PR klubu sportowego w mediach

    Patologie i sposoby ich ograniczania oraz zwalczania w klubach sportowych
    Etyczne aspekty w zarządzaniu klubem sportowym
    Język angielski w zarządzaniu klubem sportowym - wykład do wyboru
    Seminarium dyplomowe
     
    studia dwusemestralne 200 godzin zajęć

Inne informacje związane z zarządzanie agencją nieruchomościami

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |