Kategoria:Zarządzanie Firmą
Typ:Zaoczne
Licencjat Sylwetka absolwenta:
Absolwent specjalizacji jest osobą dysponującą wiedzą o całokształcie działalności przedsiębiorstwa, rozumiejącą mechanizm funkcjonowania przedsiębiorstwa i powiązania między poszczególnymi obszarami jego działania. Winna to być...
Kategoria:Zarządzanie Agencją Nieruchomościami
Typ:Zaoczne
Licencjat Sylwetka absolwenta
W ramach specjalizacji kształceni są specjaliści wyposażeni zarówno w teoretyczną wiedzę w dziedzinie finansów w ujęciu makro- i mikroekonomicznym, jak i w znajomość nowoczesnych metod podejmowania decyzji finansowych. Obok wiedzy...
Kategoria:Komunikacja w Biznesie
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Sylwetka absolwenta
Absolwent SWSPiZ o specjalności Psychologia zarządzania i doradztwa zawodowego wyposażony będzie w podstawy wiedzy psychologicznej zorientowanej głównie na problematykę zarządzania i doradztwa zawodowego. Będzie przygotowany...
Kategoria:Ubezpieczenia
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Charakterystyka specjalności:
Studenci specjalności „Bankowość” otrzymują wiedzę teoretyczną i praktyczną na temat zasad funkcjonowania przedsiębiorstwa bankowego, zapoznają się z podstawowymi produktami bankowymi, zaznajamiają się z metodami zarządzania...
Kategoria:Zarządzanie Agencją Nieruchomościami
Typ:Zaoczne
Licencjat Sylwetka absolwenta:
Absolwenci specjalizacji powinni charakteryzować się umiejętnością oceny zjawisk ekonomicznych zachodzących w różnych sferach życia gospodarczego, zdolnością widzenia i rozumienia procesów ekonomicznych, przestrzennej organizacji...
Kategoria:Zarządzanie - ogólne
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Charakterystyka specjalności Zarządzanie w administracji publicznej
Celem studiów w ramach tej specjalności jest kształcenie kadry kompetentnych i nowoczesnych specjalistów administracji, organizacji i zarządzania publicznego różnego szczebla. Studenci...
Kategoria:Marketing
Typ:W ciągu tygodnia
Licencjat Absolwent kierunku „Zarządzanie” specjalizacja „Marketing” zdobywa pogłębioną wiedzę na temat funkcjonowania podmiotów gospodarczych w warunkach konkurencji. Akcent położony został na umiejętność planowania i organizacji działań marketingowych przedsiębiorstwa...