Kategoria:Komunikacja Społeczna
Typ:Zaoczne
Program studium:
Promocja i reklama
Autoprezentacja
Historia mediów
Public Relations
Systemy medialne
Techniki poligraficzne
Stylistyka tekstów dziennikarskich
Mass media i komunikowanie międzykulturowe
Warsztaty radiowe, prasowe i telewizyjne...
Kategoria:Zarządzanie w Komunikacji
Typ:Zaoczne
Celem studiów jest wypracowanie dyspozycji psychicznych i cech osobistych w zarządzaniu
kryzysami, a w tym między innymi:
• Realistyczne spostrzeganie oraz trafna ocena rzeczywistości społecznej
• Zdolność do podejmowanie szybkich i trafnych decyzji
• Racjonalna...
Kategoria:Komunikacja Społeczna
Typ:W ciągu tygodnia
Celem Studiów jest przygotowanie słuchaczy pod względem teoretycznym i praktycznym do prowadzenia negocjacji i mediacji oraz rozwiązywania konfliktów w zakładzie pracy, konfliktów w środowiskach lokalnych, konfliktów między pracodawcami a związkami zawodowymi,...