Kategoria:Hotelarstwo
Typ:W ciągu tygodnia
Praca w hotelu zwłaszcza w recepcji daje okazję kontaktu z bardzo
różnymi ludźmi. W hotelu spotykamy zwykłych, przeciętnych ludzi,
wybitne jednostki, naukowców, polityków, artystów, spotykamy
przedstawicieli różnych zawodów, narodowości, wyznań, przedstawicieli
międzynarodowych...
Kategoria:Hotelarstwo
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia
Savoir - vivre zawiera w sobie dwa człony oznaczające: potrafić,
umieć - savoir, oraz żyć - vivre. W połączeniu tworzą wyrażenie, które
rozumiane jest jako znajomość obyczajów i form towarzyskich, a także
jako umiejętność postępowania i radzenia...
Kategoria:Hotelarstwo
Typ:W ciągu tygodnia
Budowanie i kierowanie zespołami to umiejętność, jaką powinien
posiadać każdy szef, bowiem grupa (team) tworzy wartość, która nie jest
tylko zwykłą sumą wartości poszczególnych osób. Powstaje „wartość
dodana” zwiększająca wydatnie sprawność funkcjonowania przedsiębiorstwa
hotelarsko-gastronomicznego.
Korzyści...
Kategoria:Hotelarstwo
Typ:W ciągu tygodnia
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Uczestnicząc w naszym szkoleniu pogłębisz wiedzę i podniesiesz
umiejętności w zakresie fachowej, kompleksowej obsługi konsumenta w
zakładach gastronomicznych, a także podczas wszelkiego rodzaju
konferencji, targów, bankietów,...
Kategoria:Hotelarstwo
Typ:W ciągu tygodnia
... bo nigdy nie ma drugiej szansy, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie na gościu
Praca w hotelu polega przede wszystkim na świadczeniu usług przez ludzi
dla ludzi. Recepcja określana często jako „serce” hotelu jest miejscem
zwykle pierwszego kontaktu z gościem....