Szkolenie Kelnerskie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Szkolenie Kelnerskie - W ciągu tygodnia - Świecie - Kujawsko-Pomorskie

  • Szczegółowe informacje
    Korzyści dla uczestników szkolenia:
    Uczestnicząc w naszym szkoleniu pogłębisz wiedzę i podniesiesz umiejętności w zakresie fachowej, kompleksowej obsługi konsumenta w zakładach gastronomicznych, a także podczas wszelkiego rodzaju konferencji, targów, bankietów, czy przyjęć okolicznościowych. W procesie szkoleniowym zwracamy szczególną uwagę na kształtowanie zasad etyki i kultury zawodowej, prawidłowych postaw, nawyków, sposobu komunikowania się i reagowania na życzenia konsumenta. Nie zapominamy również o doskonaleniu umiejętności wydatnie wpływających na rachunek ekonomiczny przedsiębiorstwa gastronomicznego. Dlatego też poznasz zasady kreowania wizerunku firmy oraz techniki skutecznej sprzedaży.
     
    Szkolenie szczególnie polecamy dla:
    Osób pracujących na sali restauracyjnej lub przy obsłudze bankietów, przyjęć okolicznościowych - pragnących podnieść swoje kwalifikacje, osób rozpoczynających karierę w branży gastronomicznej, absolwentów szkół, studentów.
     
    Metodyka zajęć:
    • Część teoretyczna - wykład z elementami konwersatorium
    • Część praktyczna - prezentacja prowadzona przez wykładowcę, indywidualne ćwiczenia
    Program szkolenia:
    1. Sylwetka kelnera
      • Kultura pracy
      • Etyka zawodu
      • Wrażenie estetyczne
    2. Organizacja pracy kelnera
      • Stanowisko pracy
      • Zasady współpracy z pozostałymi działami
      • Znajomość karty menu
      • Przygotowanie sali konsumenckiej do obsługi gości
    3. Formy i techniki obsługi gościa
      • Technika przenoszenia naczyń i tac
      • Przygotowanie stołu do podawania posiłku
      • Podawanie potraw
        • Śniadania
        • Zakąski
        • Zupy
        • Drugie dania
        • Desery
        • Serwis a la carte
        • Przyjęcia okolicznościowe, bankiety zasiadane i w formie stojącej
        • Serwis konferencyjny
      • Podawanie napojów alkoholowych oraz bezalkoholowych gorących i zimnych
    4. Pozostałe funkcje kelnera
      • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
      • Kelner jako "sprzedawca"
          Techniki sugestywnej sprzedaży
      • Skuteczna komunikacja z gościem
      • Kelner jako doradca kulinarny
      • Realizacja dodatkowych usług
    5. Psychologiczne aspekty obsługi gości
      • Specyfika postaw poszczególnych typów gości
      • Zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych
      • Postępowanie w przypadku reklamacji i zażaleń
      • Odstępstwa od reguł, standardów
    Szkolenie prowadzi:
    Zbigniew Jan Okoń - wykwalifikowany kelner - tytuł nadany na podstawie uchwały Państwowej Komisji Egzaminacyjnej powołanej przez Kuratorium Oświaty i Wychowania w Warszawie, bogate doświadczenie zawodowe, przeszło dwadzieścia lat pracy w warszawskich restauracjach na stanowisku kelnera i kierownika sali, obecnie jest kierownikiem gastronomii w Kompleksie Gastronomiczno-Rozrywkowym BAKATA - Hotel Gromada Aiport w Warszawie, gdzie jest odpowiedzialny m. in. za organizowanie i nadzór pracy personelu sali restauracyjnej oraz działu bankietów i konferencji, przygotowywanie i nadzorowanie imprez typu: kongresy krajowe i międzynarodowe (NATO Defence Ministers Informal Meeting; Kongresy Partii), targi krajowe, konferencje, bankiety, przyjęcia okolicznościowe, duża praktyka przy obsłudze przyjęć dyplomatycznych, w ramach pracy świadczonej dla Kancelarii Prezydenta RP, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ambasady Włoch i Ambasady Francji, Polskiej Akademii Nauk, Ministerstwa Spraw Zagranicznych, prowadził liczne szkolenia i konsultacje, zdobywca drugiej, a następnie pierwszej nagrody dla wyróżniających się kelnerów w Konkursie na Najlepszą Restaurację w Województwie Mazowieckim, dwukrotny uczestnik Festiwalu Dań Wigilijnych.

Inne informacje związane z Hotelarstwo

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |