Home > Kursy i Szkolenia > Hotelarstwo > Świecie > Doskonały Recepcjonista - Szkolenie dla Pracowników Recepcji, więcej informacji na stronie www.cedeka.pl - Świecie - Kujawsko-Pomorskie

Doskonały Recepcjonista - Szkolenie dla Pracowników Recepcji, więcej informacji na stronie www.cedeka.pl

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Doskonały Recepcjonista - Szkolenie dla Pracowników Recepcji, więcej informacji na stronie www.cedeka.pl - W ciągu tygodnia - Świecie - Kujawsko-Pomorskie

  • Szczegółowe informacje
    ... bo nigdy nie ma drugiej szansy, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie na gościu

    Praca w hotelu polega przede wszystkim na świadczeniu usług przez ludzi dla ludzi. Recepcja określana często jako „serce” hotelu jest miejscem zwykle pierwszego kontaktu z gościem. Odpowiednio przygotowany, profesjonalny personel recepcyjny, który potrafi sprostać potrzebom i oczekiwaniom gości, dbając jednocześnie o interesy i wizerunek hotelu stanowi zatem podstawę do wdrożenia systemu zarządzania jakością usług. Systemu, który w polskim hotelarstwie stał się powszechnie oczekiwanym, wręcz niezbędnym.

    Korzyści dla Uczestników szkolenia:

    Uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i praktycznych pozwoli na doskonalenie umiejętności obsługi gościa, poznanie zasad właściwej organizacji pracy i technik pracy, wyrobienie poczucia etyki i estetyki zawodowej, zapoznanie się z uwarunkowaniami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawnych.

    Szkolenie szczególnie polecamy dla:Na szkolenie szczególnie zapraszamy pracowników działów recepcji oraz rezerwacji w obiektach hotelowych. Mogą w nim uczestniczyć również kierownicy, menadżerowie, właściciele pragnący pogłębić swoją wiedzę nt. standardów pracy w recepcji, a także osoby rozpoczynające karierę w hotelarstwie.

    Metodyka zajęć:
    Wykład, konwersatorium, ćwiczenia, scenki rodzajowe.

    Program szkolenia:
    1. Rola i znaczenie recepcji w hotelu
    2. Prawidłowa organizacja pracy w recepcji
    3. Profesjonalna obsługa klienta przez telefon
    4. Psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych
    5. Etyka w zawodzie
    6. Podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim

Inne informacje związane z Hotelarstwo

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |