Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Cel szkolenia Celem kreowania wizerunku osób może być: - lepsza prezencja osób reprezentatywnych; - odpowiednia prezencja osoby bądź osób w danej sytuacji; - konieczność wprowadzenia identyfikacji wizualnej wizerunku poszczególnych osób w danym segmencie...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Wybitny psycholog Philip Zimbardo w swojej najnowszej książce „Paradoks czasu” powiedział: „Czas ma znaczenie, nieważne kim jesteś, gdzie mieszkasz, ile masz lat i czym się zajmujesz. Niezależnie od tego, czy pijesz w samotności, czy też jesteś przywódcą narodów,...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
„By
chciało się chcieć…” – to potoczne powiedzenie doskonale ilustruje
główny cel, jakim jest odnalezienie sposobów na mobilizowanie się do
działania przez każdego z uczestników warsztatu.
To szkolenie dla osób, które czasami czują, że nie chce im się pracować...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
* Poznanie idei mistrzostwa - dookreślenie i tworzenie własnej wizji sukcesu
* Poznanie słabych i mocnych stron kompetentności społecznej - doskonalenie wybranych kompetencji
* Nauka i rozwijanie kompetencji społecznych ze szczególnym uwzględnieniem...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
* Rozwój otwartości na nową wiedzę i nowe doświadczenia
* Analiza i przepracowanie trudności blokujących kreatywne myślenie indywidualne i grupowe
* Rozwijanie postawy proaktywnej odnośnie pracy z problemami i wyzwaniami
* Rozwój umiejętności...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Korzyści:
Uświadomienie sobie różnic w celach organizacji i pracownika Skonfrontowanie procedury aktualnie stosowanej w ocenach i rozmowach oceniających z zaleceniami wzorcowymi Wykształcenie umiejętności sprzedaży potrzeb i celów na niższe szczeble...
Kategoria:Rozwój Zasobów Ludzkich
Typ:W ciągu tygodnia
Korzyści:
Możliwość lepszego poznania personelu Ukierunkowanie rozwoju zawodowego pracowników, wzrost motywacji do pracy Odkrycie potencjału pracowników, często słabo rozwiniętego i niewykorzystanego Uzyskanie informacji zwrotnych na temat atmosfery...