Kreowanie Wizerunku Osób - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem ORYLION Fundacja Promocji Edukacyjnej

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Kreowanie Wizerunku Osób - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Lublin - Lubelskie

  • Szczegółowe informacje
    Cel szkolenia
    Celem kreowania wizerunku osób może być:
    - lepsza prezencja osób reprezentatywnych;
    - odpowiednia prezencja osoby bądź osób w danej sytuacji;
    - konieczność wprowadzenia identyfikacji wizualnej wizerunku poszczególnych osób w danym segmencie struktur organizacji i firm

    Program szkolenia
    KREOWANIE PRAWIDŁOWEGO WIZERUNKU – PODSTAWY ZASAD

    - Czym jest i skąd pochodzi świadomość własnego wizerunku?
    - Czynniki historyczne, społeczno środowiskowe i indywidualne jednostki;
    - Elementy składowe Naszego wizerunku;
    - Struktura skuteczności komunikatów wizerunku;
    - Charakterystyka receptorów, jako instrumentów odpowiedzialnych za odbiór komunikatów o Naszym wizerunku;
    - Barwy i kształty podświadome jako źródło informacji w interpretacji wizerunku;
    - Wizerunek mentalny i wizerunek fizyczny – prawidłowe rozwiązania;
    - Analiza osoby – aspekty doboru garderoby, kolorystyki, dodatków, fryzury, obuwia, itp.;
    - Skuteczność w komponowaniu poszczególnych komunikatów zawartych w Naszym wizerunku;
    - Świadome posługiwanie się elementami wizerunku jako czynnikami decydującymi i ułatwiającymi komunikację;
    - Podstawowe zasady doboru garderoby i elementów prawidłowego wizerunku;
    - Garderoba na dzień i na wieczór – zasady doboru.

    MAKIJAŻ WIECZOROWO BIZNESOWY – DOPEŁNIENIE WIZERUNKU
    - Zasady makijażu wieczorowego;
    - Zasady makijażu biznesowego;
    - Kształty twarzy – poradnictwo;
    - Modelaż, barwy zimne lub chłodniejsze, opalizujące;
    - Warsztaty – wykonanie makijażu wieczorowo biznesowego według i pod okiem instruktorów

    SZCZEGÓŁY MĘSKIEGO WIZERUNKU – WIZYTÓWKA ŚWIADOMOŚCI
    - Zasady doboru garderoby na wieczór;
    - Obuwie – podstawowy element wizerunku mężczyzny;
    - Spodnie – dobierajmy świadomie;
    - Jeżeli nie skarpety – to, dlaczego i co w zamian?
    - Pasek – czy jest obowiązkowy?
    - Bielizna – ludzka rzecz – tylko, jaka?
    - Koszule, – co w nich powinno być zawarte;
    - Krawat czy muszka?
    - Marynarki;
    - Zegarek, wizytownik, teka, portfel, fryzura, parasol, artykuły piśmiennicze, chusteczka, butonierka;
    - Zasada złotego podziału – proporcje sylwetki;

Inne informacje związane z Rozwój Zasobów Ludzkich

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |