Profesjonalny Sprzedawca a Skuteczna Strategia Przejmowania Klienta Konkurencji - Szkolenie

Więcej informacji

Profesjonalny Sprzedawca a Skuteczna Strategia Przejmowania Klienta Konkurencji - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje
    Cele szkolenia:
    • zademonstrowanie obowiązujących standardów obsługi klienta
    • ugruntowanie umiejętności w zakresie telefonicznej rozmowy handlowej z klientem
    • poprawa osobistych umiejętności uczestników w zakresie komunikacji z klientem
    • uświadomienie roli profesjonalnej obsługi klienta konkurencji dla rozwoju firmy oraz pracownika
    • zapoznanie uczestników z technikami działania w zakresie obsługi klienta konkurencji
    • prowadzenie profesjonalnych rozmów z klientem konkurencji
    • przygotowanie do przejęcia klientów korzystających z usług i produktów konkurencji.
    Grupa docelowa:
    • Sprzedawcy, handlowcy prowadzący sprzedaż i obsługę do klienta biznesowego i indywidualnego
    • Sprzedawcy, handlowcy prowadzący rozmowy w celu utrzymania obecnych i pozyskania kolejnych Klientów
    Korzyści dla Uczestników szkolenia:
    • większa wrażliwość na potrzeby klienta konkurencji w zakresie jakości obsługi
    • umiejętność zastosowania obowiązujących standardów obsługi klienta
    • zastosowanie efektywnej komunikacji interpersonalnej w kontakcie z klientem konkurencji
    • komunikatywne prowadzenie rozmowy z klientem obecnym i potencjalnym
    • umiejętność radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy  z klientem konkurencji
    • rozpoznanie typologii klientów
    • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientem znajomość technik pokonywania obiekcji i obaw klienta konkurencji
    Tematyka szkolenia:
     
    1. Co to jest profesjonalna obsługa klienta? Spełnianie oczekiwań klienta  
    2.  Mowa ciała – gesty i zachowanie jako element pożądanego wizerunku
    3.  Czynniki wpływające na sukces w sprzedaży - zaraź klienta swoim entuzjazmem
    4.  Cecha – zaleta – korzyść – sprzedaż za pomocą języka korzyści
    5.  Sytuacja WIN - WIN czyli pierwszy w procesie budowania lojalności klienta
    6.  Aktywne słuchanie – jak prawidłowo zidentyfikować potrzebę klienta konkurencji
    7.  Źródła poszukiwania klienta konkurencji
    8.  Zasady pokonywania zastrzeżeń klientów konkurencji
    9.  Analiza SWOT oferty konkurencji
    10. Co przekona klienta: dobra relacja, czy dobra oferta?
    11. Strategie działania handlowca w stosunku do różnych typów klientów
    12. Techniki zamykania sprzedaży
    13. Budowanie długofalowych relacji z klientami obecnymi i nowopozyskanymi.
     
    Metodyka szkolenia:
    Szkolenie prowadzone w formie warsztatowo-ćwiczeniowej (studia przypadku, ćwiczenia indywidualne, projekty zespołowe, testy, dyskusje, prezentacje), wzbogacone symulacjami najistotniejszych sytuacji z którymi spotykają się uczestnicy w codziennej praktyce. Uczestnicy otrzymują komplet materiałów szkoleniowych a za aktywność i wyróżnienie są nagradzani przez trenera prowadzącego.
     
    Czas trwania :
    2x8 h
     
    Wielkość grupy:
    Od 10 do 16 osób
     
    Szkolenie prowadzi trener biznesu i praktyk. Absolwentka Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi na kierunku zarządzania. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i profesjonalnej obsługi klienta a także aktywnej sprzedaży i skutecznego poszukiwania pracy. Z zamiłowaniem  prowadzi szkolenia w bankach, jednostkach budżetowych, firmach prywatnych i innych jednostkach organizacyjnych.
Więcej informacji

Inne informacje związane z obsługa klienta

  • Budowanie Lojalności Klientów - Szkolenie

  • Centrum: Onagra Spółka z o.o.
  • Więcej informacji
  • Sztuka Skutecznej Sprzedaży - Szkolenie

  • Centrum: Onagra Spółka z o.o.
  • Więcej informacji
  • Profesjonalna Obsługa Klienta - Szkolenie

  • Centrum: Onagra Spółka z o.o.
  • Więcej informacji
  • Budowanie Relacji z Klientem - Szkolenie

  • Centrum: BD Center Sp. z o.o.
  • Więcej informacji
  • Profesjonalna Obsługa Klienta - Szkolenie

  • Centrum: BD Center Sp. z o.o.
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia-Handel i Marketing

  • Centrum: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia-Reklama i Public Relations

  • Centrum: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
  • Więcej informacji