Studia Podyplomowe - International Business and Management - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli w Chorzowie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły Studia Podyplomowe - International Business and Management - Zaoczne - Chorzów - Śląskie

  • Cele
    Ścieżka anglojęzyczna dotyczy wykładów i ćwiczeń realizowanych w GWSP oraz posiada charakter multidyscyplinarny, tzn. zajęcia prowadzone w jej ramach nie wiążą się z realizacją konkretnej specjalności, czy kierunku studiów. W ramach ścieżki anglojęzycznej realizowane są również przedmioty nie znajdujące się w zakresie programowym GWSP a posiadające wymiar wykładów gościnnych stanowiących wzbogacenie oferty programu studiów. W szczególności zajęcia tego rodzaju mogą obejmować wykłady prowadzone przez zagranicznych nauczycieli akademickich uczestniczących w programie Socrates-Erasmus.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Uczestnikami zajęć prowadzonych w ramach ścieżki anglojęzycznej może zostać student GWSP (studia dzienne) oraz student uczelni zagranicznej, którzy złożyli aplikację i pomyślnie przeszli procedurę kwalifikacyjną.
  • Szczegółowe informacje
    International Business and Management

    Przedmioty zgłaszane i realizowane w ramach ścieżki anglojęzycznej mogą obejmować wszystkie z przedmiotów realizowanych w ramach studiów dziennych. W roku akademickim 2005/2006 lista przedmiotów obejmuje:


    No.     Course Title     Lecturer     Number of Hours     ECTS credits     ECTS code

    1     Business Plan     mgr Tomasz Zieliński     30     4     E-BP
    2     Financial Analysis     mgr Aleksandra Tarasek     15     2     E-FA
    3     International and Domestic Market Research     dr Mirosława Malinowska     30     4     E-IDMR
    4     International Business     dr Anna Adamus-Matuszyńska     30     4     E-IB
    5     International Management     dr Aleksandra Nizielska     30     4     E-IM
    6     International Marketing     dr Mirosława Malinowska     30     4     E-IMAR
    7     Marketing in Trade and Services     dr Barbara Kucharska     15     2     E-MTS
    8     Nonprofit Sector and Local Economy     mgr Tomasz Zieliński     15     2     E-NSLE
    9     Project Evaluation     dr Adam Drobniak     15     2     E-PE
    10     Promotion and Advertising     dr Mirosława Malinowska     30     4     E-PA
    11     Public Relations     dr Anna Adamus-Matuszyńska     30     4     E-PR
    12     Real Estate Economics     mgr Adam Polko     15     2     E-REE
    13     Strategic Management     mgr Tomasz Zieliński     30     4     E-SM
    14     Studies, analysis, projects           15     2-10     E-SAP
    15     Seminar           15     4     E-S

    Uruchomienie danego przedmiotu w ramach ścieżki anglojęzycznej następuje na podstawie wielkości zainteresowania tym przedmiotem przez studentów studiów dziennych oraz studentów uczelni zagranicznych.

    Przedmioty w ramach ścieżki anglojęzycznej posiadają identyczny lub zbliżony wymiar godzinowy i merytoryczny jak przedmioty realizowane w języku polskim.

    W przypadku wyboru przez studenta GWSP przedmiotu prowadzonego w języku angielskim tożsamego z przedmiotem prowadzonym w języku polskim w ramach studiowanego przez niego kierunku/specjalności, student zachowuje prawo zaliczenia tego przedmiotu w języku angielskim bez konieczności zaliczenia tego przedmiotu w języku polskim.

    Porównywalność przedmiotów prowadzony w języku angielskim
    z przedmiotami prowadzonymi w języku polskim:

    No.     Course title in the frame of: "International Business and Management" Programme     Nazwa przedmiotu w języku polskim

    1     Business Plan     Planowanie biznesu
    2     Financial Analysis     Analiza finansowa
    3     International and Domestic Market Research     Międzynarodowe i krajowe badania rynkowe
    4     International Business     Biznes międzynarodowy
    5     International Management     Zarządzanie międzynarodowe
    6     International Marketing     Marketing międzynarodowy
    7     Marketing in Trade and Services     Marketing w handlu i usługach
    8     Nonprofit Sector and Local Economy     Sektor niepubliczny i gospodarka lokalna
    9     Project Evaluation     Metody wyceny projektów gospodarczych
    10     Promotion and Advertising     Promocja i reklama
    11     Public Relations     Public relations
    12     Real Estate Economics     Gospodarka nieruchomościami
    13     Strategic Management     Zarządzanie strategiczne

    Student GWSP może również wybrać przedmioty prowadzone w języku angielskim, które nie znajdują swoich odpowiedników w przedmiotach kierunkowych / specjalnościowych prowadzonych w języku polskim. Zaliczenie tego rodzaju przedmiotów traktowane jest fakultatywnie.

    Ze względu na przyjazdy do GWSP studentów i nauczycieli zagranicznych w ramach programu Socrates-Erasmus w semestrze letnim, ścieżka angielska począwszy od 2006 roku będzie prowadzona wyłącznie w semestrze letnim.

Inne informacje związane z business inteligence

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |