Studia Podylomowe - Zarządzanie produkcją produktów regionalnych i tradycyjnych oraz promocja naturalnej żywności - Zaoczne

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem BSW - Bydgoska Szkoła Wyższa

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Galeria obrazów

Szczegóły Studia Podylomowe - Zarządzanie produkcją produktów regionalnych i tradycyjnych oraz promocja naturalnej żywności - Zaoczne - Bydgoszcz - Kujawsko-Pomorskie

  • Cele
    Nowoczesne podejście do rozwoju obszarów wiejskich, poszukiwanie nowych możliwości produkcji rolno-spożywczej stało się kluczem do rozwiązywania problemów mieszkańców wsi a zastosowanie zaawansowanych technologii połączonych z tradycją, to właściwy model postępowania. Ukończenie studiów podyplomowych pozwoli pozyskać unikalną wiedzę z zakresu sposobów identyfikacji zasobów lokalnych, historii regionów, wytwarzanie produktów tradycyjnych, prawa krajowego i europejskiego w zakresie uzyskiwania praktycznego przygotowania. Studia są kierowane do wszystkich osób zamierzających w bliższej bądź dalszej przyszłości zająć się produkcją bądź organizowaniem rynku sprzedaży żywności ekologicznej.
  • Profil słuchacza / wymogi
    Wymagane dokumenty: * kwestionariusz zgłoszeniowy na studia podyplomowe, który znajduje się w biurze rekrutacji oraz na stronie internetowej uczelni. * dyplom ukończenia studiów wyższych: licencjackich, inżynierskich lub magisterskich (oryginał, odpis lub kopia poświadczona notarialnie) * 2 zdjęcia legitymacyjne podpisane imieniem i nazwiskiem * ksero dowodu osobistego
  • Szczegółowe informacje
    Zarządzanie produkcją produktów regionalnych i tradycyjnych oraz promocja naturalnej żywności

    Program studiów



       1. Europejski system ochrony prawnej produktów tradycyjnych i regionalnych.

       2. Produkty tradycyjne w Polsce . ramy prawne.

       3. Historia produkcji żywności przemysłowej.

       4. Produkcja produktów tradycyjnych i ekologicznych.

       5. Systemy jakości w produkcji żywności.

       6. Program Rozwoju Obszarów Wiejskich . rola polityki.

       7. Marketing produktów tradycyjnych i ekologicznych.

       8. Żywność modyfikowana genetycznie.

       9. Techniki badań rynków spożywczych o charakterze niszowym.

      10. Produkty lokalne w perspektywie rozwoju obszarów wiejskich oraz globalizacji.

      11. Bioróżnorodność w rolnictwie.

      12. Polskie przepisy wprowadzające produkty tradycyjne na rynek.

      13. Polska lista produktów tradycyjnych.

      14. Budowanie marki miejsca w oparciu o lokalne zasoby.

      15. Sporządzanie wniosków (wpis) na Listę Produktów Tradycyjnych

      16. Seminarium dyplomowe.


    Warunki ukończenia studiów:


        * zaliczenie testu;

        * przygotowanie i obrona projektu wdrożeniowego.


    Czas trwania studiów:



        * dwa semestry

        * łączna liczba godzin - 185



       


      

Inne informacje związane z rolnictwo

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |