Bezpośredni kontakt z przedstawicielem
BSW - Bydgoska Szkoła Wyższa
¡Bien! Tu solicitud ha sido enviada correctamente
Czy chcesz otrzymywać informacje o tych powiązanych kursach?
Jeszcze jedna rzecz ...
Niektóre centra pytają nas o te dane. Uzupełnij je, proszę
Galeria obrazów
BSW - Bydgoska Szkoła Wyższa
Szczegóły Studia Podylomowe - Zarządzanie produkcją produktów regionalnych i tradycyjnych oraz promocja naturalnej żywności - Zaoczne - Bydgoszcz - Kujawsko-Pomorskie
Cele
Nowoczesne podejście do rozwoju obszarów wiejskich, poszukiwanie nowych możliwości produkcji rolno-spożywczej stało się kluczem do rozwiązywania problemów mieszkańców wsi a zastosowanie zaawansowanych technologii połączonych z tradycją, to właściwy model postępowania. Ukończenie studiów podyplomowych pozwoli pozyskać unikalną wiedzę z zakresu sposobów identyfikacji zasobów lokalnych, historii regionów, wytwarzanie produktów tradycyjnych, prawa krajowego i europejskiego w zakresie uzyskiwania praktycznego przygotowania. Studia są kierowane do wszystkich osób zamierzających w bliższej bądź dalszej przyszłości zająć się produkcją bądź organizowaniem rynku sprzedaży żywności ekologicznej.
Profil słuchacza / wymogi
Wymagane dokumenty: * kwestionariusz zgłoszeniowy na studia podyplomowe, który znajduje się w biurze rekrutacji oraz na stronie internetowej uczelni. * dyplom ukończenia studiów wyższych: licencjackich, inżynierskich lub magisterskich (oryginał, odpis lub kopia poświadczona notarialnie) * 2 zdjęcia legitymacyjne podpisane imieniem i nazwiskiem * ksero dowodu osobistego
Szczegółowe informacje
Zarządzanie produkcją produktów regionalnych i tradycyjnych oraz promocja naturalnej żywności
Program studiów
1. Europejski system ochrony prawnej produktów tradycyjnych i regionalnych.
2. Produkty tradycyjne w Polsce . ramy prawne.
3. Historia produkcji żywności przemysłowej.
4. Produkcja produktów tradycyjnych i ekologicznych.
5. Systemy jakości w produkcji żywności.
6. Program Rozwoju Obszarów Wiejskich . rola polityki.
7. Marketing produktów tradycyjnych i ekologicznych.
8. Żywność modyfikowana genetycznie.
9. Techniki badań rynków spożywczych o charakterze niszowym.
10. Produkty lokalne w perspektywie rozwoju obszarów wiejskich oraz globalizacji.
11. Bioróżnorodność w rolnictwie.
12. Polskie przepisy wprowadzające produkty tradycyjne na rynek.
13. Polska lista produktów tradycyjnych.
14. Budowanie marki miejsca w oparciu o lokalne zasoby.
15. Sporządzanie wniosków (wpis) na Listę Produktów Tradycyjnych