Profesjonalny Menadżer Gastronomii - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem CeDeKa Centrum Doskonalenia Kadr

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Profesjonalny Menadżer Gastronomii - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Świecie - Kujawsko-Pomorskie

  • Praktyki
    Czas trwania szkolenia: 5 dni (48 godzin lekcyjnych)
  • Szczegółowe informacje
    Cel szkolenia:
    Pogłębienie wiedzy oraz doskonalenie umiejętności w zakresie organizacji i zarządzania zakładami świadczącymi usługi gastronomiczne. Program tego szkolenia kładzie szczególny nacisk na problemy związane z prawidłowym planowaniem, realizacją, kontrolingiem i rozliczaniem usług oraz profesjonalną i efektywną organizacją bankietów i cateringu.

    Metodyka zajęć:
    Wykład, prezentacja, dyskusja moderowana, konwersatorium, warsztaty.

    Program szkolenia:
    1. Organizacja usług gastronomicznych
      • usługi podstawowe i towarzyszące
      • kompleksowość w zaspokajaniu całokształtu oczekiwań gości
    2. Karty menu
      • karty całodzienne
      • karty specjalne
      • karty okolicznościowe
    3. Imprezy gastronomiczne - od oferty do realizacji
      • bankiety, ich rodzaje i organizacja obsługi
      • catering
    4. Śniadania w obiekcie hotelarskim
      • śniadania zasiadane
      • śniadania bufetowe
      • planowanie menu, zatowarowania i rozliczanie
    5. Elementy rzemiosła kelnerskiego dla menadżerów
      • polityka zatrudniania personelu obsługującego
      • funkcje, umiejętności i sprawność kelnera oraz barmana
      • kontrola w oparciu o wiedzę zawodową
    6. Prawne aspekty działalności gastronomicznej
      • przepisy prawne dotyczące hotelarstwa i gastronomii - wybrane elementy prawa cywilnego, handlowego, pracy
      • prawo "żywnościowe" - zagadnienia zdrowotne żywności i żywienia, zasady GHP i GMP, wymagania systemu HACCP
    7. Etyka - równość w prawach i obowiązkach wszystkich uczestników pracy
    8. Marketing w gastronomii
      • tworzenie portfela usług zaspokajających potrzeby docelowego nabywcy
      • proces podejmowania decyzji zakupu usług i zachowania nabywcy
      • promocja i techniki sprzedaży w warunkach silnej konkurencji
      • cena jako składnik kompozycji marketingowej
    9. Komunikacja interpersonalna dla pracowników branży gastronomicznej
    10. Zarządzanie zasobami ludzkimi przy wykorzystaniu marketingu wewnętrznego
    Szkolenie prowadzą:
    Wykładowcy - trenerzy posiadający duże umiejętności, rzetelną wiedzę i bogaty warsztat metodyczny. Są aktywnymi zawodowo fachowcami w swoich dziedzinach, mającymi wieloletnie doświadczenie doradcze i szkoleniowe. Prowadząc zajęcia koncentrują się na przekazywaniu praktycznych rozwiązań.

Inne informacje związane z Gastronomia

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług.
Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek.
Zobacz więcej  |