Komunikacja Interpersonalna - Szkolenie

Więcej informacji

Komunikacja Interpersonalna - Szkolenie

  • Cele Celem warsztatu jest uświadomienie uczestnikom, że komunikowanie się z otoczeniem jest jednym z najważniejszych aspektów życia człowieka. Więcej niż 80% informacji odbieranych przez ludzi w procesie komunikacji przesyłanych jest za pomocą mowy niewerbalnej (mowa ciała, postawa ciała, barwa głosu, tempo mówienia, ruch, gestykulacja, mimika, kontakt wzrokowy, sposób ubierania się, aranżacja miejsca, rozumienie charakteru relacji). Rozmawiamy ze sobą, wyrażamy myśli za pomocą obrazów, używamy gestów, posługując się wyżej wspomnianą komunikacja.
  • Profil słuchacza / wymogi Szczególnie: Menedżerowie, Kierownicy, Przedstawiciele Handlowi oraz wszyscy pracownicy firmy mający bezpośredni kontakt z klientem.
  • Szczegółowe informacje Program szkolenia
    • Skuteczna i otwarta komunikacja.
    • Dwie płaszczyzny komunikacji: werbalna i niewerbalna.
    • Efektywność komunikacji.
    • Spójność w komunikacji.
    • Parafraza.
    • Motywowanie poprzez udzielanie informacji zwrotnej (feedback).
    • Sztuka zadawania pytań.
    • Pytania otwarte i zamknięte.
    • Aktywny słuchacz.
    • Komunikacja z klientem.
    • Nastawienie warunkiem skutecznej komunikacji.
    • Powody reklamacji.
Więcej informacji

Inne informacje związane z komunikacja w biznesie