Efektywne Prowadzenie Rozmów Handlowych - Szkolenie

Więcej informacji

Efektywne Prowadzenie Rozmów Handlowych - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje Od momentu w którym powiesz :”Dzień dobry!” i przedstawisz się rozmówcy, wszystko co powiesz może być wykorzystane przeciwko Tobie…. My nauczymy Ciebie jak kierować rozmową przez telefon, aby osiągnąć zamierzone cele, oraz aby uniknąć pożegnania z klientem zanim się przedstawisz :)
        
    Bez względu na to, czy wykonujesz 50, czy 5 rozmów dziennie, warto, wiedzieć, jak prowadzić nawet najtrudniejsze rozmowy w sposób profesjonalny i w dobrym stylu.
                                                                                
    Czy jesteś pewien, że sposób w jaki prowadzisz rozmowę telefoniczną jest pozytywnie odbierany przez Twojego rozmówcę?
     
    Jeżeli odpowiedź na to pytanie zajęła Ci więcej niż 1 sekundę, oznacza to, że potrzebujesz tego szkolenia.
     
    Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą zwiększyć efektywność swoich rozmów telefonicznych.
     
     Wiedzę teoretyczną można zdobyć czytając książki, natomiast prawdziwe zrozumienie i umiejętności przychodzą z rzeczywistym doświadczeniem, dlatego proponujemy Państwu szkolenie, które będzie prowadzone przez trenera-praktyka (Artur Łukasik), który stworzył to szkolenie bazując na własnym doświadczeniu. Artur dedykuje szkolenie wszystkim tym, którzy w swojej pracy zawodowej wykorzystują telefon. Dzięki temu szkoleniu będziesz wiedział co zrobić, aby inni Cię słuchali!
     
    Dodatkowo szkolenie w  80% oparte będzie na pracy warsztatowej. Praca warsztatowa koncentruje się na docieraniu i wykorzystywaniu potencjału jednostek i całych zespołów oraz na umiejętności stosowania metod twórczego pozyskiwania Klientów.
     
    CELE SZKOLENIA:

       1. poznanie przez uczestników podstawowych zasad przygotowywania i prowadzenia telefonicznych rozmów handlowych,
       2. nauczenie uczestników tworzenia poszczególnych elementów skryptu rozmowy telefonicznej i nauczenie korzystanie ze skryptów,
       3. zbudowanie u uczestników świadomości jak ważny jest każdy element całego procesu rozmowy telefonicznej,
       4. nauczenie uczestników elastyczności w telefonicznym kontakcie z Klientem,
       5. przećwiczenie z uczestnikami poszczególnych elementów rozmowy telefonicznej prowadzących do osiągnięcia wyznaczonego celu,
       6. nauczenie uczestników szybkiego i właściwego reagowania na postępowanie Klienta.

    Szkolenie będzie całkowicie sprofilowane do poziomu grupy. W trakcie szkolenia prowadzący  będzie odnosił się do sytuacji branżowych przedstawianych przez uczestników warsztatu.
     
    Decydując się teraz na szkolenie EFEKTYWNE PROWADZENIE ROZMÓW HANDLOWYCH dostajesz:

     - Praktyczne umiejętności wykorzystania technik, które od razu wykorzystasz w swojej pracy, zwiększając liczbę podpisanych kontraktów;
     - Nowe podejście dorozmów telefonicznych, które od dzisiaj zaczniesz traktować jako dodatkowe źródło pozyskiwania klientów, informacji;
     - Oszczędność czasu, który możesz przeznaczyć na rozwój swoich pasji;
     - Doświadczenie łączące zabawę z profesjonalną wiedzą biznesową;
     - Dostęp do doświadczonego praktyka - możliwość kontaktu z     trenerem po zakończeniu szkolenia;
     - Gotowe skrypty z ćwiczeniami, z których możesz korzystać w domu;
     
     - Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
     
    Tytuł PRIMUS INTER PARESTo prawda, że na rynku jest wiele firm szkoleniowych, które oferują szkolenia z telefonicznej obsługi klienta,  jednak to Akademia Szybkiej Nauki od 13 lat ma grono zadowolonych klientów, którzy chętnie wracają i polecają nasze szkolenia. Do grona naszych zadowolonych klientów należą m.in.: Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. , Polkomtel S.A. , Nestle Polska SA , Biuro Ochrony Rządu, Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne POLFA, i wiele innych

    TRENER:                             
    ekspert 2.PNGArtur Łukasik
    - trener praktyk, z ponad 15 – letnim doświadczeniem szkoleniowym. Przez ostatnie 10 lat pracował dla największych firm w branży finansowej.

    Specjalizacja:
    - skuteczna komunikacja,
    - NLP,
    - zaawansowane szkolenia z technik sprzedaży.
     
    Idealny dla: warsztaty dla grup 12 - 18 osób.
    Wyjątkowe / Ciekawostka: trenował sporty pożarnicze (występował na zawodach rangi wojewódzkiej) i brał czynny udział w akcjach gaśniczych.
     
    PROGRAM SZKOLENIA:

    Zakres tematyczny szkolenia obejmuje etapy rozmowy telefonicznej, trudne sytuacje w rozmowach telefonicznych,  telefoniczną komunikację z klientem, itp.
     
    Poniżej zamieszczamy zagadnienia, jakie uczestnicy poznają podczas szkolenia:
    1.     Podstawowe informacje dotyczące rozmów telefonicznych:
     
    ·           Rola i miejsce rozmowy telefonicznej w procesie sprzedaży.
    ·           Cel główny i cele pomocnicze realizowane podczas rozmowy telefonicznej.
    ·           Typy informacji pojawiające się w trakcie rozmowy telefonicznej.
     
    2.     Etapy procesu rozmowy telefonicznej.
    ·           Przygotowanie do przeprowadzenia sesji rozmów telefonicznych.
    ·           Prowadzenie rozmów telefonicznych.
    ·           Podsumowanie i analiza przeprowadzonych rozmów telefonicznych.
     
    3.     Rozmowa telefoniczna – proces prowadzenia rozmowy telefonicznej.
    ·           Wprowadzenie -  budowanie relacji z Klientem.
    ·           Rozwinięcie -  wstępne zainteresowanie Klienta, badanie jego potrzeb i prezentacji rozwiązań.
    ·           Zakończenie - podsumowanie i zakończenie rozmowy z Klientem.
     
    4.     Narzędzia w rozmowie telefonicznej.
    ·           Pytania i parafraza.
    ·           Słowa klucze i zwroty perswazyjne.
    ·           Głos jako najważniejszy nośnik informacji.
     
    5.     Skrypty telefonicznych rozmów handlowych.
    ·           Rodzaje skryptów.
    ·           Tworzenie skryptów.
    ·           Korzystanie ze skryptów.
     
    6.     Trudne sytuacje w rozmowie telefonicznej.
    ·           Reagowanie na otrzymywane informacje i kontynuowanie rozmowy.
    ·           Przyjmowanie i radzenie sobie z wątpliwościami Klienta.
Więcej informacji

Inne informacje związane z obsługa klienta