Buduwanie Relacji z Klientem - Szkolenie

Więcej informacji

Buduwanie Relacji z Klientem - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje CELE PROGRAMU:
    Szkolenie dotyczące zarówno follow up’u i umacniania wizerunku firmy w oczach zadowolonego Klienta, budowania długotrwałych relacji jak i negocjowania zastrzeżeń oraz przyjmowania reklamacji.

    Procesy obsługi Klienta to kluczowy czynnik sukcesu każdej firmy. Z tej perspektywy niezbędne jest myślenie o firmie, jako zorientowanej na Klienta. Firma dba o rozwój poprzez tworzenie, wdrażanie i monitorowanie standardów obsługi Klienta.

    Jest to warsztat rozwijający rozwój kompetencji w zakresie profesjonalnej obsługi klienta, który jest kluczowym czynnikiem sukcesu firmy oraz komunikacji interpersonalnej, motywacji i kreacji wizerunku firmy na wymagającym rynku.

    Szkolenie umożliwi Państwu:
    - identyfikację rodzaju klienta i poznanie charakterystyki poszczególnych rodzajów
    - sposoby nawiązania i utrzymania pozytywnego kontaktu z klientem
    - poznanie technik poprawnej komunikacji z klientem
    - elementy i etapy budowania relacji z klientami
    - poznanie technik autoprezentacji w kontakcie z klientem

    FORMA ZAJĘĆ:
    Szkolenie ma charakter warsztatowy, interaktywny - prowadzony będzie aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas krótkiego wykładu wprowadzającego, ćwiczeń praktycznych, testów oraz dyskusji. Merytoryczne ramy programowe kursu opracowane zostały w zgodzie z najnowszymi standardami jakości kształcenia stosowanymi w Polsce i w zachodnich instytucjach edukacyjnych. Również metodyka pracy dydaktycznej odpowiada takim wymogom. Interaktywna forma prowadzenia zajęć pozwoli na aktywny udział słuchaczy w realizacji programu kursu. Szczególny nacisk położony będzie na warsztatowe formy nauczania.
Więcej informacji

Inne informacje związane z obsługa klienta