Home > Kursy i Szkolenia > Rozwój Zasobów Ludzkich > Warszawa > Sztuka Autoprezentacji i Prowadzenia Spotkań - Szkolenie - Warszawa - Mazowieckie

Sztuka Autoprezentacji i Prowadzenia Spotkań - Szkolenie

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem Progress Project

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Sztuka Autoprezentacji i Prowadzenia Spotkań - Szkolenie - W ciągu tygodnia - Warszawa - Mazowieckie

  • Profil słuchacza / Wymogi
    Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób pracujących z ludźmi w środowisku biznesowym, chcących poznać zasady dobrej skutecznej komunikacji i opanować umiejętność eksponowania pozytywnego wizerunku swojej osoby.
  • Szczegółowe informacje
    Korzyści dla uczestników
    • Dowiesz się, jak umysł świadomy i nieświadomy odbiera to, co usłyszał, zobaczył i poczuł, czyli w jaki sposób mózg odbiera i przetwarza informacje.
    • Będziesz potrafił rozpoznawać różne typy osobowości i dostosować do każdego z nich swoje zachowanie i styl komunikacji.
    • Nauczysz się sztuki uważnego, aktywnego słuchania.
    • Będziesz potrafił odczytać sygnały mowy ciała i wykorzystać je w skutecznej autoprezentacji.
    • Poznasz ćwiczenia poprawiające mowę ciała.
    • Poznasz znaczenie tonu głosy i tempa mówienia w przekazywanym komunikacie.
    • Dowiesz się, jak trenować panowanie nad własnym głosem.
    • Nabędziesz umiejętność precyzyjnego wyrażania się.
    • Poznasz rodzaje pytań i zakres ich wykorzystania w komunikacji.
    • Nauczysz się sztuki wywoływania pierwszego wrażenia, czyli jak wykorzystać najważniejsze pierwsze 10 sekund w autoprezentacji.
    • Dowiesz się, dlaczego "szata zdobi człowieka" i jak umiejętnie tę wiedzę wykorzystać w procesie wywierania wrażenia na innych.
    • Poznasz 10 sekretów, dzięki którym wywołasz piorunujące wrażenie.
    • Będziesz potrafił budować dobry kontakt emocjonalny z innymi ludźmi, wykorzystując "dopasowanie" w procesie komunikacji.
    • Poznasz podstawowe techniki perswazji.
    • Poznasz różnice w myśleniu i zachowaniu kobiet i mężczyzn; nauczysz się wykorzystywać tę wiedzę w autoprezentacji.
    • Dowiesz się, jak kształtować własny wizerunek w długim okresie czasu.
    • Opanujesz sztukę prezentacji i umiejętność wystąpień publicznych.
    • Poznasz techniki i metody redukowania zbyt dużego stresu zakłócającego pożądaną autoprezentację.
    Czas trwania
    16 godzin dydaktycznych - 2 dni

    Program szkolenia
    1. Rozpoczęcie szkolenia
      • Diagnostyka
      • Rodzaje i funkcje prezentacji
    2. Planowanie przebiegu prezentacji:
      • Określanie celów
      • Rodzaje celów
      • Reguły skutecznego planowania
      • Tworzenie własnego scenariusza
    3. 3. Reguły prezentacji
      • Przygotowanie się do prezentacji
      • 3 etapy prezentacji
    4. Aspekty psychologiczne w prezentacjach
      • Jak działa umysł w procesie komunikacyjnym (mózg gadzi, układ limbiczny, kora nowa)
      • W jaki sposób ludzie odbierają i przetwarzają informacje
    5. W jaki sposób można wpływać na emocje. Podstawowe źródła komunikacji
      • Mowa ciała (mimika, gesty, terytorium)
      • Parajęzyk (ton głosu, barwa, tempo mówienia)
      • Słowa
      • Kształtowanie umiejętności aktywnego słuchania w prezentacjach
    6. Strategie budowania skutecznego kontaktu w procesie prezentacji
      • Dopasowanie w procesie komunikacji (język ciała, analogowe cechy głosu, struktury systemów reprezentacji, oddychanie, zwroty i wyrażenia)
      • Prowadzenie jako skuteczne następstwo dopasowania - jak poprowadzić rozmówcę w pożądanym kierunku
    7. Sztuka wywoływania pierwszego wrażenia
      • Wygląd zewnętrzny
      • Postawa
      • Głos
      • Powitanie
      • Uśmiech
    8. Różni ludzie - różne osobowości. Jak szybko i łatwo je określić?
      • Systemy reprezentacji, czyli jak myślą wzrokowcy, słuchowcy i kinestetycy, i jak wykorzystać tę wiedzę w procesie prezentacji
      • Wybrane metaprogramy - indywidualne wzorce percepcji. Czym kieruje się człowiek w podejmowaniu decyzji oraz jak organizuje sobie własną mapę świata
    9. Trudne sytuacje w trakcie spotkania
      • Podstawowe techniki odpowiadania na pytania informacyjne i krytyczne
      • Tzw. "trudni ludzie" - osoby utrudniające przebieg prezentacji i reakcja na ich zachowanie
      • Co trzeba wiedzieć o uczestnikach prezentacji? - Prezentacja naturalnego zespołu reakcji uruchamianego w sytuacji bycia uczestnikiem prezentacji
      • Przygotowanie materiałów wizualnych
    10. Autoprezentacja w praktyce
      • Niewerbalne zachowanie się w trakcie prezentacji - analiza video
      • Opanowanie stresu i przezwyciężanie tremy
    11. Autoprezentacja w praktyce - ćwiczenia indywidualne i grupowe
      • Korekty doskonalące

Inne informacje związane z Rozwój Zasobów Ludzkich

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |