Home > Podyplomowe > Socjologia > e-learning > Lublin > Badania rynkowe - studia podyplomowe (dwusemestralne) - e-learning

Badania rynkowe - studia podyplomowe (dwusemestralne) - e-learning

Bezpośredni kontakt z przedstawicielem WSNS-Wyższa Szkoła Nauk Społecznych z siedzibą w Lublinie

Aby się skontaktować, należy najpierw zaakceptować Politykę prywatności

Szczegóły Badania rynkowe - studia podyplomowe (dwusemestralne) - Online

  • Cele
    Studia podyplomowe – BADANIA SPOŁECZNE I RYNKOWE, utworzone w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Lublinie są skierowane do osób zainteresowanych obserwowaniem procesów zachodzących w społeczeństwie, ich badanie, analizowanie, przedstawianie wyników oraz opisywanie nastrojów występujących w grupach społecznych.



    Studia te to:



    * nauka o opinii publicznej,



    * nauka pozyskiwania informacji o potencjalnych konsumentach, wyborcach, itp.



    * nauka o metodach prowadzenia badań opinii publicznej i badań rynkowych,



    * nauka analizy i interpretacji rozlicznych danych,



    * nauka organizacji i funkcjonowania agencji badań rynkowych czy też agencji badania opinii publicznej,



    * nauka psychologii zachowań nabywców,



    * nauka wykorzystywania nowoczesnych technologii bo prowadzenia badań



    Zajęcia na studiach są w formie wykładów i ćwiczeń. Nauka trwa dwa semestry. Łącznie realizowanych jest 250 godzin zajęć dydaktycznych.
  • Profil słuchacza / Wymogi
    Studia są skierowane do absolwentów szkół wyższych (magistrów, inżynierów, licencjatów) oraz studentów ostatniego roku studiów magisterskich o dowolnym kierunku studiów (w tym ostatnim przypadku warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest dostarczenie dyplomu ukończenia studiów wyższych)



    Absolwenci tej specjalizacji mogą być zatrudniani jako specjaliści w reklamie, marketingu czy też public relations, w firmach konsultingowych, jak i w administracji publicznej czy w ośrodkach badania opinii publicznej w zawodach:



    * specjalista ds. badań rynkowych,



    * specjalista ds. badań opinii publicznej,



    * analityk rynku konsumentów,



    * analityk nastrojów społecznych,



    * project manager.
  • Szczegółowe informacje

    W ramach zajęć omawiane są min. takie zagadnienia, jak:

    • Psychologia zachowań społecznych, kulturowych i ekonomicznych,
    • Badania społeczne i rynkowe jako sektor usług - Agencje i Organizacje Badań Rynkowych i Społecznych,
    • Metody, techniki i narzędzia badań,
    • Media a społeczeństwo i rynek,
    • Etyczne i prawne aspekty badań,
    • Informatyka i praca na pakietach statystycznych
    • Badania ilościowe - wybrana metody badań marketingowych,
    • Badania jakościowe - wybrane metody badań społecznych i rynkowych,
    • Wybrane obszary i przedmioty badań,
    • Opinia publiczna ( pojęcia i definicje, kształtowanie postaw i zachowań, Public Relations),
    • Organizacja badań terenowych i kontrola jakości.

Inne informacje związane z Socjologia

Używamy ciasteczek własnych oraz ciasteczek stron trzecich w celu doskonalenia naszych usług. Kontynuując przeglądanie strony, automatycznie wyrażasz zgodę na wykorzystanie ciasteczek. Zobacz więcej  |   X